David Ogilvy, 10 këshilla si të shkruajmë për të bërë karrierë në Marketing - Business Magazine Albania

David Ogilvy, 10 këshilla si të shkruajmë për të bërë karrierë në Marketing


Në 7 Shtator të, 1982, Ogilvy iu nis të gjithë punonjësve të agjensisë memon e mëposhtme, me titullin: “Si të shkruajmë”. Aktualiteti dhe puna e përditshme më bën të besoj që edhe sot,mbeten këshilla shumë të vlefshme për secilin nga ne.

Ogilvy këshillon:

Sa më mirë të shkruani, aq më lartë do të ngjiteni në Ogilvy & Mather. Njerëzit që mendojnë mirë, shkruajnë mirë.
Njerëzit konfuzë shkruajnë shkrime konfuze, letra konfuze dhe fjalime konfuze.

Shkrimi i mirë nuk është një dhuratë e natyrshme. Duhet të mësoni të shkruani mirë. Këtu janë 10 këshilla:

1. Lexoni librin e Roman-Raphaelson për shkrimin. Lexojeni tri herë.
2. Shkruani në të njëjtën mënyrën si flisni. Natyrshëm.
3. Përdorni fjalë të shkurtra, fjali të shkurtra dhe paragrafë të shkurtër.
4. Asnjëherë mos përdorni fjalë zhargon si rikonceptimi, riklasifikimi, qëndrimi  gjykues. Ato janë shenjat dalluese të një gomari pretencioz.
5. Asnjëherë mos shkruani më shumë se dy faqe për çdo temë.
6. Kontrolloni citatet tuaja.
7. Asnjëherë mos dërgoni asnjë letër ose memorandum në ditën që e shkruani. Lexojeni me zë të lartë mëngjesin e ardhshëm – dhe pastaj redaktojeni atë.
8. Nëse është diçka e rëndësishme, merrni një koleg për ta përmirësuar atë.
9. Para se të dërgoni letrën ose memon tuaj, sigurohuni që është e qartë se çfarë doni të merrni nga marrësi.
10. Nëse doni VEPRIM, mos shkruani. Shkoni dhe tregojini personit çfarë doni.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0