David Ogilvy, 10 këshilla si të shkruajmë për të bërë karrierë në Marketing


Në 7 Shtator të, 1982, Ogilvy iu nis të gjithë punonjësve të agjensisë memon e mëposhtme, me titullin: “Si të shkruajmë”. Aktualiteti dhe puna e përditshme më bën të besoj që edhe sot,mbeten këshilla shumë të vlefshme për secilin nga ne.

Ogilvy këshillon:

Sa më mirë të shkruani, aq më lartë do të ngjiteni në Ogilvy & Mather. Njerëzit që mendojnë mirë, shkruajnë mirë.
Njerëzit konfuzë shkruajnë shkrime konfuze, letra konfuze dhe fjalime konfuze.

Shkrimi i mirë nuk është një dhuratë e natyrshme. Duhet të mësoni të shkruani mirë. Këtu janë 10 këshilla:

1. Lexoni librin e Roman-Raphaelson për shkrimin. Lexojeni tri herë.
2. Shkruani në të njëjtën mënyrën si flisni. Natyrshëm.
3. Përdorni fjalë të shkurtra, fjali të shkurtra dhe paragrafë të shkurtër.
4. Asnjëherë mos përdorni fjalë zhargon si rikonceptimi, riklasifikimi, qëndrimi  gjykues. Ato janë shenjat dalluese të një gomari pretencioz.
5. Asnjëherë mos shkruani më shumë se dy faqe për çdo temë.
6. Kontrolloni citatet tuaja.
7. Asnjëherë mos dërgoni asnjë letër ose memorandum në ditën që e shkruani. Lexojeni me zë të lartë mëngjesin e ardhshëm – dhe pastaj redaktojeni atë.
8. Nëse është diçka e rëndësishme, merrni një koleg për ta përmirësuar atë.
9. Para se të dërgoni letrën ose memon tuaj, sigurohuni që është e qartë se çfarë doni të merrni nga marrësi.
10. Nëse doni VEPRIM, mos shkruani. Shkoni dhe tregojini personit çfarë doni.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale