Dario Hani, një “Business Mogul” i ardhshëm


Shkruar nga Kostandin Feshti

Mes librave të të rinjve në vend, do të hasni atë të studentit Dario Hani. Një djalë mjaft i interesuar për fushën e biznesit, aq sa i kushtoi edhe një libër.

Nëse i jeni futur fushës së biznesit, atëherë ky libër do të jetë një këshillues dhe mik i mirë i juaji gjatë rrugëtimit të karrierës suaj në këtë fushë, që falë këtij libri kuptova që është dhe më interesante se nga duket.

I strukturuar si një “manual” i vogël, çfarë e bën këtë libër akoma edhe më të pëlqyeshëm, është fakti që autori ka përfshirë edhe eksperienca personale në këtë “business guide”, diçka që e bën lexuesin të ndihet akoma edhe më i kuptuar, e në të njejtën kohë akoma edhe më i frymëzuar.

Pra, nëse jeni në kërkim të diçkaje për të lexuar dhe në mendje bashkëjetoni me shifrat, ky libër do të jetë një nga zgjedhjet tuaja.

Sigurisht që për t’u thelluar në libër dhe për të marrë maksimumin që kjo punë ofron duhet të jeni paksa të njohur me termat që përdoren në botën e biznesit, por kjo nuk do të thotë që libri nuk mund të lexohet dhe nga një grup njerëzish të cilët, nuk janë dhe aq të familjarizuar me terma marketingu apo reklamimi.

Diçka që ia vlen për t’u përmendur është dhe fakti që vetë autori kur vjen tek pjesa se çfarë e bën një biznes të ecë mbarë dhe të korrë sukses është i vendosur se një nga faktorët kyçë është marketingu. Reklamimi që i bëhet biznesit. Ideja që nganjëherë duhet shpenzuar më shumë mbi marketingun, pra reklamimin e produktit, sesa duhet harxhuar për prodhimin e tij.

Dario këshillon që në biznes ecet edhe me algoritma, llogaritje, studime tregu etj, sepse nganjëherë instikti apo ajo logjika mbi të cilën bazohesh gjithmonë, ka raste kur mund të të lërë në baltë, prandaj duhen marrë të gjitha masat e duhura, të cilat vijnë si pasojë e përllogaritjeve të mirëmenduara, të cilave autori iu ngre peshë.

Më shumë se një libër për në bibliotekë ky është një libër edukativ, të cilin sipërmarrësit që aspirojnë të shndërrohen në njerëzit më të suksesshëm në fushën e tyre, duhet ta marrin dhe ta lexojnë faqe për faqe e fjalë për fjalë, pasi me të vërtetë të zhvillon dhe edukon mbi koncepte të reja, të cilat janë fitimprurëse mbi të gjitha.

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale