Dalin në shitje atletet Apple - Business Magazine Albania

Dalin në shitje atletet Apple


Kur mendon për Apple, gjëja e parë që të vjen në mendje nuk është moda. Gjithsesi, Apple ka qenë pjesë e industrisë së veshjeve në vitet ’80-’90 dhe sot një palë atlete të vjetra nga Apple janë në shitje.

Shtëpia e Ankandit të Trashëgimisë ka vendosur të nxjerrë në ankand në 11 Qershor atletet Apple, të cilat datojnë që nga viti ’90.

Atletet janë të bardha dhe përmbajnë logon e Apple ylber dhe thuhet se këto janë e vetmja “veshje” e mbetur nga kompania e teknologjisë. Në vitet 1980, Apple prodhonte bluza, veshje për fëmijë, aksesorë, madje dhe veshje sportive.

“Këto atlete janë prodhuar ekskluzivisht nga Apple për punonjësit e saj në fillim të viteve 1990”, shkruan kompania në faqen e saj zyrtare.

Por, ajo që është më e çuditshme në këtë histori është çmimi maramendës i tyre. Atletet e vjetra Apple shiten për të paktën 15,000 dollarë. Po, e lexuat mirë: 15,000 $.

Ankandi thotë se në të vërtet vlera e tyre reale është 30,000 dollarë.

Deri diku nuk është e habitshme, duke marrë parasysh çmimet e kripura të produkteve Apple.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0