Crocs lançon linjën e re të shapkave për qen! - Business Magazine Albania

Crocs lançon linjën e re të shapkave për qen!

Crocs lançon linjën e re të shapkave për qen!

Kush ka thënë se vetëm njerëzit duhet të argëtohen kur bëhet fjalë për këpucë me stil?

Crocs ka prezantuar një linjë të re produktesh për qentë. Krijuar në bashkëpunim me dyqanin e aksesorëve për kafshë, Bark, kjo linjë e re sjell shapka për qentë (dhe për macet, nëse jeni të guximshëm). Shapkat për kafshë Crocs do të kushtojnë 50 dollarë, ose 65 dollarë për një version me astar. Këto do të jenë të disponueshme vetëm për një periudhë të kufizuar dhe do të shiten në faqen zyrtare të Crocs si dhe në disa dyqane të përzgjedhura. Por nuk janë vetëm kafshët që do të mbajnë Crocs. Do të mund të blini një set të përputhshëm për veten tuaj, duke krijuar një kombinim të përkryer me qenin tuaj. Do të keni zgjedhje mes dy ngjyrave: Green Smile  ose Pink Dragon Fruit.

Ah, dhe mos harroni – ato shkëlqejnë në errësirë!

Lexo edhe:Po kërkoni të blini prona në Evropë? Ja ku gjeni taksat më të larta dhe më të ulëta të pronës

Edhe pse disa mund t’i kenë tallur më parë, Crocs është kthyer në një markë tepër të suksesshme vitet e fundit — dhe ka qenë e tillë që prej pandemisë. Njerëzit po vishen më të thjeshtë se kurrë më parë, madje edhe në punë, dhe kjo ka sjellë një rritje të fuqishme për kompaninë. Në raportin e saj të fundit tremujor, kompania raportoi të ardhura prej 1.1 miliardë dollarësh, me një rritje prej 3.6%, dhe rriti parashikimet për të ardhurat vjetore.

Crocs është e njohur për stilet e saj promovuese të veçanta. Kompania ka lançuar produkte që variojnë nga sandalet e frymëzuara nga Lightning McQueen nga filmat e Disney’s Cars, deri te charm-et me aromë pule të skuqur dhe këpucët që marrin frymëzim nga paketimet e Pringles.

“Tregu po i rikthehet asaj që ishte para pandemisë, ku periudhat promocionale janë kyçe,” tha CEO Andrew Rees gjatë një telefonate me analistët në gusht. “Ne besojmë se është e domosdoshme të marrësh pjesë në ato periudha për të siguruar pjesën tënde të drejtë nga shpenzimet e konsumatorit.”

YF

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0