Covid-19/ Rriten kërkesat, ja çfarë po blejnë shqiptarët ONLINE


Në këto ditë kufizimesh duket qartë që zgjedhja ka nisur të jetë online, jo vetëm leja për të dalë por edhe blerjet e ndryshme po bëhen masivisht online.

Por ndërkohë që të gjitha bizneset tani po fillojnë të mendojnë të kalojnë aktivitetin online disa kompani kanë vite që janë të fokusuara aty.

Nettrade Albania është kompania më e madhe në Shqipëri për shitjet online dhe ushtron aktivitetin e saj prej 2012 e filloi me DyqanTaxi dhe më pas kaloi me Aladini.Al Bukinist.Al , Beba.al, Ide Dhuratash dhe Sekret.Al

Kjo është nga të paktat kompani që ka strukturën e përshtatur 100% për tregtinë online dhe në këto ditë duket që qindra shqiptarë po gjejnë zgjidhjet e tyre tek këto platforma.

Nga një vizitë e bërë tek kjo kompani pamë që duke mbajtur doreza dhe maskë stafi ishte në një fluks konstant pune. Punonjësit na informuan që prej gati dy javëve nuk po mundnin dot të përballonin fluksin e kërkesave nga klientët.

Të gjithë klientët e vjetër kanë ndryshuar sjelljen e tyre konsumatore, por po vihen re edhe shumë klientë të rinj. Klientë që kishin bërë 1 ose 2 blerje në vit tani po bëjnë 1 blerje në javë. Duke qënë se shumëllojshmëria është e madhe që nga ushqimoret kafe etj, që janë produtket më të reja të shtuara si pasojë e kërkesës deri tek bebelinat, televizorët apo frigoriferët klientët egzistues duke patur besimin tek ta ka zgjedhur të blejë gjithçka tek ta.

Administratori tregon për ne

Valer Pinderi, administratori shprehet që sasia e blerjeve tek ne është aq e madhe, por sërish klientët surprizohen sepse tani po nisin të shikojnë dhe kuptojnë benefitet e të blerit online. Ne ofrojmë mundësi nga porosia me facebook, deri tek blerja me këste pa dalë nga shtëpia fare, një mundësi unike e ofruar për herë të parë tek ne. Gjithashtu kemi zhvilluar eskluzivisht një buton që mjafton ta shtypësh atë të vendosësh numrin e telefonit dhe porosia bëhet.

Ne kemi futur shumë risi në tregun shqiptar dhe tentojmë maksimalisht për të ofruar besimin maksimal tek klienti prandaj jemi nga të parët që kemi ofruar 14 ditë mundësi kthimi tek klientët edhe përse ligji i detyron të gjithë bizneset t’i ofrojnë.

Gjithashtu tani jemi duke lançuar marketplace tek Aladini, e cila do t’u mundësojë njerëzve dhe bizneseve të shesin vetë produktet e tyre tek ne. Ne do jemi garanti për konsumatorin që produkti do jetë i sigurt dhe do jetë i mbrojtur nga çdo pasiguri nga ne.

Çfarë po blihet më shumë?
Aktualisht kemi një 4 fishim të xhiros ku mund të identifikoj si kategoritë më të shitura:

Ekspresët e kafesë duke patur parasysh që kafet janë mbyllur është vënë re një rritje ekstreme e ekspresëve me kapsula dhe ne kemi AMA, Lavazza, Illz, Mon Cheri kështu kemi plotësuar të gjitha nevojat kjo ka sjellë një shumëfishim të shitjeve në këtë kategori.

Librat çuditërisht kanë një rritje të madhe dhe nuk besoj se është si pasojë e mbylljes së librarive sepse ne kemi qënë prej 2 vjetësh shitësi më i madh me pakicë i librave në vend me www.bukinist.al por sepse është rritur vëmendja tek leximi në këto kohë karantine. Kemi qindra libra të shitur çdo muaj dhe për ne kjo ka qënë surprizë e vërtetë.

 

Laptopë gjithashtu ka pasur kërkesë të lartë, shumë njerëz janë detyruar të punojnë nga shtëpia dhe ju është dashur një laptop. Duke patur parasysh që ne kemi të rinj dhe të përdorur sërisht jemi bërë pikë referimi.

Lodrat e fëmijëve gjithashtu kanë pasur një rritje shumë të madhe. Familjet duan të gjejnë forma për të kaluar kohën me fëmijët dhe kanë zgjedhur kryesisht lojrat edukative, kurse Puzzle mbaruar që ditën e parë. Si duket është një nga mënyrat më të mira për të kaluar kohë. Gjithashtu video game ka pasur një kërkesë shum të lartë edhe Playstation është mbaruar që ditën e parë, për fat kemi gjetur furnizime të tjera.

 

Problemet kryesore

Për fat të keq tani kanë nisur të shesin të gjithë online dhe duke patur parasysh që shitja online nuk është aq e lehtë saç duket ka pasur shumë zhgënjime tek disa klientë që e kanë provuar për herë të parë. Shpresoj që kompanitë të përmirësojnë shpejt cilësinë, ne jemi dhe kemi qënë të gatshëm ti ndihmojmë në ndërtimin e kapaciteteve të tyre online por situata nuk na lejon ti mundësojmë të gjithëve atyre këtë shërbim. Shpresoj që situata të kalojë shpejt dhe të kemi mundësi të ndihmojmë sa më shumë kompani ta përmirësojnë shërbimin online që kështu edhe konsumatori shqiptar ta ketë si alternativën më të mirë për blerje.

Problematika me furnitorët është gjithashtu një problem që na shqetëson. Shumica nuk mund të operojë normalisht dhe na vonojnë produktet duke i shkaktuar kështu vonesa klientëve. Megjithatë vonesat në shitjet online tani janë të kuptueshme dhe në gjithë botën po ndodh e njëjta gjë, kështu klientët na kanë mirëkuptuar në shumicën e rasteve.

Dhuratë për lexuesin tuaj
Duke ju falenderuar për intervistën do kishim kënaqësi që vetëm lexuesit tuaj t’u jepnim disa ulje eskluzive.

10% ulje për të gjitha librat tek bukinist me kuponin ONLINE2020

1000 Lekë ulje për laptopin apo televizorin që mund të zgjidhni ketu me kuponin TECH20

dhe televizore ketu

10% ulje për Makinat e qethjes qe i gjeni ketu dhe pjastrat per floket ketu me kodin STYLE20

10% ulje për çdo Elektroshtëpiake të Vogla qe i gjeni ketu me kuponin HOME20

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale