Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj


Një dizajn i ri për paketimin e Coca-Cola synon që të sjellë Colën “klasike” dhe Zero sheqer bashkë brëeda ngjyrës tradicionale të kuqe. Detaj dallues do të jetë vetëm etiketa e sipërme ose pjesa e sipërme e shishes (kur nuk është kanaçe).

Lëvizja për të ndaluar përhapjen e dizajnit të zi të Zero sheqer vjen pasi kompania u shpreh se mbi 50% Coca-Cola e shitur në Mbretërinë e Bashkuar është e këtij lloji.

“Për më shumë se 130 vjet ngjyra e kuqe është asocuar me shijen e mirë dhe eksperiencën e të shijuarit të Coca-Cola”, – u shpreh Alec Mellor, Marketing Manager pranë kompanisë. “Ne duam t’a bëjmë akoma edhe më të qartë se mund të kesh këtë shije dhe eksperiencë, me, apo pa sheqer. Shitjet e Zero shqer thuajse janë dyfishuar 2 vitete fundit. Ne besojmë se lëvizja jonë e re do të na ndihmojë të rritemi dhe të inkurajojmë më shumë njerëz t’a provojnë.”

Një fushatë marketingu prej 5 milionë paund përfshin edhe dhurimin e 7 milionë kanaçeve të Zero sheqe me dizajnin e ri.

Shumë kompani pijesh kanë reduktuar sheqerin për të shmangur atë që quhet “taksa e sheqerit” e cila u prezantua në Prill 2018. Pijet me më shumë se 8G/100ml janë të taksuara me një normë ekuivalente të 24p/litër. Kurse ato 5-8g/100ml 18p për litër (në Mbretërinë e Bashkuar).

Coca-Cola klasike përmban 10.6g sheqer për 100 ml. Kompania ndërkohë nuk ka ndër mend që ta ndryshojë recetën. Tentativa e vitit 1985 për ta ndryshuar u bë e njohur si “epochal blunders” në historinë e marketingut. Ndërkohë konsumatorët po largohen nga këto pije drejt atyre më të shëndetshme.

Ndaj, Coca-Cola ka investuar në ujë dhe në lëngje frutash në përpjekjen e saj për t’u bërë “kompani pijesh totale”.

Burimi: WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0