“Coca-Cola Ginger”: Shija e re e Coca–Cola-ës - Business Magazine Albania

“Coca-Cola Ginger”: Shija e re e Coca–Cola-ës

~2 minuta lexim


Kompanitë e pijeve të gazuara janë në një kërkim të pandërprerë për një shije të re të Coca Cola-ës.

Ju ndoshta mezi do t’ju kujtohet “Pepsi Blue” apo do të keni një lloj ndjenje të keq drejt pijes “New Coke”.

Por rrallë këto pije debutojnë në Australi, por rasti i shijes së re të Coca Cola-ës, Coca-Cola Ginger është ndryshe pasi është lançuar zyrtarisht.

Kompania tha në një deklaratë se xhenxhefili është një “aromë trending” në vend dhe e përdorur gjerësisht në pije të tilla si Bundaberg Ginger Beer ose Kirk’s Ginger Ale.

Çfarë shije ka Coca-Cola Ginger?

Shija e xhenxhefilit është shumë, shumë delikate. Aq shumë sa e provuam disa herë derisa e kuptuam se ishte atje.

Kjo pije është ende me sheqer dhe ka të njëjtën shije si Coca – Cola origjinale, natyrisht.

Interesant është fakti që xhenxhefili nuk është një nga përbërësit e listuar në shishe. Ka mundësi që të jetë bërë bashkë me të gjithë përbërësit e tjerë.coca-cola-ginger-shija-e-re-e-coca-cola-es-business-mag

Burimi: mashable.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Çdo gjë e madhe nisi si diçka e vogël.”
— Peter Diamandis
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0