Cili është vendi më optimist në Europë? - Business Magazine Albania

Cili është vendi më optimist në Europë?


Një nga vendet më të vogla anëtare të Bashkimit Europian, me një popullsi prej 1,3 milionë banorë, është një nga vendet më optimiste gjithashtu.

Ose e thënë ndryshe është një vendet më pak pesimist. Vetëm 4% e Estonezët mendojnë se fëmijët e tyre do jenë më keq financiarisht se vet ata, kjo sipas një studimi të bërë nga Intrum Justitia. Krahasuar me vendet e tjera të Europës të cilat janë më shumë pesimite në lidhje me situatën e ardhshme të ekonomisë.

Në një anketim tjetër ku amerikanëve iu është drejtuar e njëjta pyetje, 56% e tyre mendonin se brezi i ardhshëm do të jetë më keq financiarisht.

cili-eshte-vendi-optimist-ne-europe-businessmagEdhe pse estonezët kanë besim në fatin e brezit të ardhshëm, shumë prej tyre nuk presin një përmirësim të menjëhershëm të ekonomisë. Vetëm 17% prej tyre mendojnë se ekonomia po rritet. Në kontrast, irlandezët kanë më shumë besim në ekonominë e tyre, ku 34% mendojnë se ajo po përmirësohet, bashkangjitur dhe Hollanda (32%) dhe Zvicra (30%).

cili-eshte-vendi-optimist-ne-europe-businessmag

Grekët janë më pesimistët për të ardhmen e vendit të tyre; 42% mendojnë se fëmijët e tyre do të jenë financiarisht më keq dhe vetëm 5% mendojnë se ekonomia do të rimëkëmbet. Kur janë pyetur për të ardhurat e tyre financiare, 68% e grekëve pranojnë se ndonjëherë ata nuk janë në gjendje të paguajnë borxhet e tyre.

Francezët gjithashtu janë pesimist. Vetëm 13% mendojnë se ekonomia e vendit do të përmirësohet ndërkohë që 33% mendojnë se fëmijët e tyre do të jenë më keq financiarisht krahasuar me prindërit e tyre.

/WeForum

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0