Chrome po ndryshon logon për herë të parë në tetë vite - Business Magazine Albania

Chrome po ndryshon logon për herë të parë në tetë vite

Chrome po ndryshon logon për herë të parë që nga viti 2014. Nëse vështroni me kujdes mund të jeni në gjendje të shihni se çfarë ka ndryshuar. Elvin Hu, një projektues për Google Chrome, ofron një vështrim të parë në ridizajnimin e logos në një postim në Twitter.

Në vend të përfshirjes së hijeve në kufijtë midis secilës ngjyrë, në thelb “duke i ngritur” ato nga ekrani, e kuqja, e verdha dhe jeshile janë thjesht të sheshta. Megjithëse nuk përmendet nga Hu, rrethi blu në mes duket se është më i madh.


Ngjyrat në logo duken më të forta (ndoshta për shkak të largimit të hijeve), por ka një ndryshim tjetër që nuk do ta vinim re kurrë nëse nuk do të shihnim në postimin e Hu në Twitter. Me sa duket, ekipi i dizajnit të Google zbuloi se “vendosja e nuancave të caktuara të gjelbër dhe të kuqe pranë njëra-tjetrës krijonte një kombinim të pakëndshme ngjyrash”. Për ta rregulluar këtë dhe për ta bërë ikonën “më të aksesueshme”, ata vendosën të përdorin gradientë shumë delikatë për të parandaluar çdo kontrast ngjyrash.

Lexo edhe: Gjurmimi Google, çfarë po ndodh me ne?!

Logoja kryesore e Chrome nuk do të duket e njëjtë në të gjitha sistemet. Në ChromeOS, logoja do të duket më shumëngjyrëshe për të plotësuar ikonat e tjera të sistemit, ndërsa në macOS, logoja do të ketë një hije të vogël, duke e bërë atë të duket sikur po del nga doku. Ndërkohë, versioni i Windows 10 dhe 11 ka një gradient më dramatik në mënyrë që të përshtatet me stilin e ikonave të tjera të Windows. Hu thotë se do të filloni ta shihni ikonën e re tani nëse përdorni Chrome Canary.

Nga viti 2008 e deri më tani, logoja e Chrome është bërë gradualisht më e thjeshtë. Ajo që filloi si një emblemë e shndritshme, tre-dimensionale është shtypur në një simbol 2D të modernitetit.

theverge 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0