Chipotle do të përdorë AI për të punësuar 20,000 punonjës për sezonin e burritove - Business Magazine Albania

Chipotle do të përdorë AI për të punësuar 20,000 punonjës për sezonin e burritove

Chipotle do të përdorë AI për të punësuar 20,000 punonjës për "sezonin e burritove"

Chipotle Mexican Grill po kërkon të punësojë më shumë punonjës përpara “sezonit të burritove” – dhe po përqafon teknologjinë e inteligjencës artificiale (AI) për të ndihmuar në thjeshtimin e këtij procesi.

Kompania njoftoi nismën e re të punësimit të mërkurën, duke synuar të sjellë në bord 20,000 punonjës të rinj për të përballuar periudhën më të ngarkuar të vitit.

Ilene Eskenazi, Shefja e Burimeve Njerëzore në Chipotle, tha se mundësitë e punës ofrojnë “kandidatëve një mundësi për të filluar këtu, për të qëndruar këtu dhe për të arritur qëllimet e tyre të karrierës me ne.” “Siç kanë treguar anëtarët aktualë të ekipit, restorantet tona mund të jenë themeli i një karriere të plotësuar dhe ne jemi të përkushtuar të sjellim kandidatët më të mirë që ndajnë vlerat tona dhe t’i përfshijmë ata sa më efikasisht të jetë e mundur,” shtoi ajo.

Chipotle ka përfituar nga teknologjia e AI, përfshirë një anëtar virtual të ekipit të quajtur Ava Cado, në përpjekjet e saj për rekrutimin e stafit. Ky anëtar virtual ka rritur pothuajse dyfish rrjedhën e aplikimeve për Chipotle dhe ka ulur mesataren e kohës që një aplikant të fillojë rolin e tij pas dorëzimit të aplikimit nga tetë ditë në katër, sipas kompanisë. Chipotle tha se aftësitë e Ava Cado përfshijnë bisedën me kandidatët, përgjigjen ndaj pyetjeve të tyre rreth Chipotle, mbledhjen e informacioneve bazë, planifikimin e intervistave për menaxherët e rekrutimit dhe dërgimin e ofertave për kandidatët e përzgjedhur nga menaxherët. Teknologjia e AI e kompanisë vjen si rezultat i një partneriteti me Paradox, një bashkëpunim i nisur në vjeshtën e vitit të kaluar. Eskenazi tha në atë kohë se teknologjia e Paradox “funksionon sikur të kemi punësuar mbështetje shtesë administrative për të gjitha restorantet tona, duke liruar më shumë kohë për menaxherët për të mbështetur anëtarët e ekipit dhe për të ofruar një përvojë të jashtëzakonshme për klientët.”

Lexo edhe:Rritet çmimi i kafesë, nga pranvera paguajmë 10-30 lekë më shumë për filxhan

Më shumë se 130,500 persona punonin për Chipotle deri në fund të vitit 2024, sipas raportit vjetor të kompanisë. Forca punëtore në Amerikë përfshin rreth 126,200 punonjës restorantesh dhe gati 1,600 persona në qendrat mbështetëse të restoranteve dhe në rolet e lidershipit në terren. Kompania synon të zgjerohet eventualisht në 7,000 restorante në Amerikën e Veriut.

Aktualisht, ajo ka mbi 3,700 lokacione në shtatë vende të ndryshme.

nyp

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0