Pas një viti në treg, çfarë mund të mësojë Threads nga rrjetet e tjera sociale? - Business Magazine Albania

Pas një viti në treg, çfarë mund të mësojë Threads nga rrjetet e tjera sociale?

Threads

Threads, alternativa e Meta-s ndaj Twitter-it, sapo festoi përvjetorin e parë. Pas nisjes së tij më 5 korrik të vitit të kaluar, rrjeti social ka arritur 175 milionë përdorues aktivë mujorë — kjo është një arritje e dukshme. Por, pas një viti, Threads po përpiqet të gjejë zërin e vet duke mos qenë aq informues sa Twitter/X dhe as aq i hapur sa Mastodon ose Bluesky — të paktën për tani. Gjatë vitit të kaluar, ekipi i Threads ka lançuar veçori me një ritëm të shpejtë dhe ka mbledhur reagime për rrjetin social drejtpërdrejt nga përdoruesit e tij. Pas lançimit, Threads ka marrë mbështetje për profile të shumta, një aplikacion në internet, një website të ngjashme me TweetDeck në desktop, tema trendi në SHBA dhe kontrolle të personalizuara për heshtje dhe përgjigje me citim. Kompania gjithashtu ka bërë disa përparime për t’u integruar me fediverse. Përdoruesit mund të lidhin llogaritë e tyre me ActivityPub dhe mund të ndajnë postimet e tyre me fediverse. Plus, ata mund të shohin pëlqimet dhe përgjigjet nga fediverse më gjerë. Por ende nuk mund të ndjekin njerëz nga serverë të tjerë.

Ndjekja e temave

Bluesky ka bërë një punë të shkëlqyer me feed-e të personalizuara dhe ndihmimin e njerëzve për të zbuluar përmbajtje të ndryshme. Feed-et e personalizuara janë feed-e programatike që synojnë të tërheqin postime të lidhura me një temë pa u kufizuar vetëm në një tag.

Threads implementoi tag-e vitin e kaluar. Por ndonjëherë përdoruesit përfundojnë duke ndarë postime me tag-e të ndryshme për një ngjarje ose një trend. A është WWDC ose WWDC 2024 ose WWDC 24 ose Apple Event? Ju mund të ruani një term kërkimi dhe të shpresoni për postime të rëndësishme dhe të fundit, por nuk ka asnjë mënyrë për t’i kombinuar ato. Një lloj dispozite për këtë në API, ose një implementim i listave të personalizuara, do të ishte një shtesë e shkëlqyer.

Muajin e kaluar, Threads e bëri API-në e tij të disponueshme gjerësisht për zhvilluesit. API-ja lejon krijuesit e mjeteve të postojnë përmbajtje për përdoruesit dhe të shfaqin postimet e tyre brenda një aplikacioni. “API-ja e Threads mundëson bizneseve të krijojnë dhe publikojnë përmbajtje në emër të një personi në Threads dhe të shfaqin ato postime brenda një aplikacioni vetëm për personin që e krijoi atë,” shkroi Meta si një përshkrim për API-në e Threads. Kjo nuk lejon zhvilluesit të krijojnë aplikacione të palëve të treta për të konsumuar Threads. Gjatë viteve të fundit, rrjetet sociale janë bërë të kursyera me të dhënat e përdoruesve. Në këtë proces, ata kanë mbyllur zhvillimin e përvojave alternative që mund të ndihmonin grupe të ndryshme përdoruesish. Rivalët e Threads, si Bluesky dhe Mastodon, kanë kultivuar një ekosistem ku zhvilluesit e palëve të treta mund të krijojnë klientët e tyre. Nuk është e qartë nëse përdoruesit do të jenë në gjendje të zgjedhin klientët e tjerë të Mastodon për të përjetuar Threads kur Threads arrin integrimin e plotë me fediverse. Do të ishte mirë të merrnim disa siguri që Threads është i hapur për të lejuar aplikacione të palëve të treta.

Lexo edhe“Jeff Bezos Planifikon Shitjen e Aksioneve me Vlerë 5 Miliardë Dollarë: Çfarë Fshihet Pas Këtij Vendimi?”

Ndarja e Threads dhe Instagram

Threads ndërtoi një pjesë të madhe të bazës së tij të përdoruesve përmes integrimit të tij me Instagram. Megjithatë, me më shumë se 175 milionë përdorues aktivë, kompania mund të përballojë të humbasë lidhjet e saj me Instagram. Fillimisht, një profil në Threads ishte plotësisht i lidhur me llogarinë e përdoruesit në Instagram. Kështu që nuk mund të fshije profilin tënd në Threads pa fshirë llogarinë tënde në Instagram. Kompania më pas lançoi një përditësim për përdoruesit që të çaktivizojnë ose fshijnë një llogari. Megjithatë, ende nuk mund të krijosh një profil të veçantë nga një llogari në Instagram. Plus, nuk ka asnjë mënyrë për të dërguar mesazhe direkte njerëzve përveçse të shkosh në Instagramin e tyre. Megjithatë ka shpresë në këtë fushë. Në një intervistë me Casey Newton të Platformer, kreu i Instagram, Adam Mosseri, tha se kompania po mendon të ecë në këtë drejtim.

“Shpresa ime është që Threads të bëhet më i pavarur me kalimin e kohës. Është ende thellësisht i integruar me Instagram — mund të hyni me të njëjtën llogari, mund të ndiqni automatikisht të njëjtat llogari dhe ne tregojmë përmbajtje të Threads në Instagram. Por me kalimin e kohës, dua që të bëhet gjithnjë e më i pavarur. Ne po punojmë në gjëra si llogaritë vetëm për Threads dhe ndarja e të dhënave,” i tha Mosseri Platformer-it.

Lajmet dhe politika

Threads dhe Mosseri kanë marrë një qëndrim që ata nuk janë duke promovuar apo amplifikuar aktivisht përmbajtjen e lajmeve dhe politikës në platformë. Pavarësisht kësaj, temat politike shfaqen në vende si temat trendi herë pas here. Aktualisht, këto tema janë të përqendruara vetëm në politikën amerikane, por kur ato shpërndahen në rajone të tjera, do të ketë raste kur përmbajtja politike do të marrë përsipër rrjetin social. Dhe kompania duhet të përsosë produktin në një mënyrë që mund të trajtojë ekstremet pa shtypur lajmet.

Programi Community Notes i X nuk është perfekt, dhe shpesh bën gabime ose është i prirur ndaj paragjykimeve. Megjithatë, herë pas here, ai arrin të sigurojë kontekst të dobishëm. Kur bëhet fjalë për lajme, Mastodon kohët e fundit ka lançuar një veçori për të treguar emrat e shkrimtarëve të lidhur me llogarinë e tyre në rrjetin social.

Algoritmi “For You”

Duhet ta pranojmë. Asnjë rrjet social nuk ka një algoritëm perfekt. Platformat e videove si TikTok mund të kenë lëvizur në një drejtim pozitiv në lidhje me shërbimin e postimeve interesante. Në krahasim, feed-i “For You” i Threads nganjëherë duket i çuditshëm. Shumë njerëz kanë shkruar për postimet e çuditshme që shfaqen në feed-et e tyre që duket se janë jashtë sferës së interesit të tyre.  Threads duhet me të vërtetë të punojë për ta bërë algoritmin “For You” më të pranueshëm kur tregon postime të rastësishme në linjën kohore.

Përmbajtja lokale më e mirë

Për të shfaqur përmbajtje lokale, Threads nuk ka nevojë të shikojë më larg se Instagram, i cili ka zhvilluar ekipe partneriteti në vende të ndryshme. Para se Elon Musk të merrte drejtimin, Twitter gjithashtu kishte ekipe partneriteti në rajone të ndryshme duke u përqendruar në shfaqjen e përmbajtjes së rëndësishme. Threads dha rezultate të drejtpërdrejta për NBA, MLS dhe madje edhe Euro 2024. Por ai humbi mundësinë për të angazhuar tifozët e kriketit me rezultate të drejtpërdrejta gjatë Kupës Botërore T20 muajin e kaluar — më herët sot, kompania publikoi një postim në blog duke thënë se “India është një nga vendet më aktive në Threads globalisht.” Ndërsa ka fusha për përmirësim, duke pasur parasysh ritmin e lançimit të veçorive, mund të shohim disa nga këto fusha të adresuara më shpejt se vonë. Threads ka vepruar miqësisht me Mastodon dhe nuk ka vënë re vërtet Bluesky. Por nëse do të besojmë Mosseri-n, qëllimi përfundimtar është të mposhtë Twitter.

techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0