Çfarë thotë Aristoteli për komunitetin tuaj të startup-it? - Business Magazine Albania

Çfarë thotë Aristoteli për komunitetin tuaj të startup-it?


Klishe-ja e tij e thjeshtë përcakton bazën për një ekosistem të madh.

Duket gjithnjë e më shumë që kompanitë e mëdha të përbëra nga sipërmarrës të mëdhenj vijnë nga komunitetet e mëdha startup. Kjo mund të jetë vetëm një rastësi, pasi përshembull kompania Breakout nuk ka marr asnjë përfitim nga komuniteti i saj. Apo, ndoshta kjo është një e metë në makinën tonë tepër të thjeshtë të korrelacionit?

Unë besoj se komunitetet e mëdha mund të dalin në sipërfaqe, të udhëzojnë dhe të jenë përgjegjëse për kompanitë e mëdha.

Kjo pyetje është gjithnjë e më shumë prezente, pasi shumë influencers si Brad Feld dhe Steve Case përkrahin idenë që ju mund të krijoni një kompani të madhe, vetëm, kudo. Brad shkroi librin mbi këtë temë disa vite më parë, “Startup Communities” dhe shumë prej tyre kanë përdorur përvojat e tij në “Boulder, CO” si një udhërrëfyes për komunitetet e tyre.

Steve Case në librin “Rise of the Rest“, i referohet tezës së tij se tani është koha për të ndërtuar jashtë Boston-it, New York-ut dhe San Francisko-s ekosistemin e startup-eve. Steve ka krijuar një turne me autobus, i cili deri më tani ka vizituar mbi 25 komunitete rreth SHBA-së.

Për ata të cilët ëndërrojnë të ndërtojnë komunitetin e tyre startup gjatë viteve të ardhshme mund të shohim më tej se këta dy autorë për udhëzim. Ka informacione shumë të mira në dispozicion që ju mund t’a përdorni në fillimet tuaja.

Por, para se të bëni, unë do t’ju kërkoja që ju të merrni në konsideratë dhe të peshoni një frazë të njohur dhe klishe që daton mijëra vjet më parë.

Aristoteli ka thënë se “E gjitha është më e madhe se shuma e çdo pjese”.

Çfarë do të thotë kjo në aspektin e komuniteteve të startup-eve?

Komuniteti juaj është i përbërë nga shumë pjesë të veçanta, ku secila është e rëndësishme, por asnjë nuk ka vlerë të konsiderueshme e vetme . I gjithë komuniteti është më i rëndësishëm, më i dobishëm, më i bukur, ose në një farë mënyre “më i madh” se të gjitha pjesët e saj të veçanta.

Komunitetet e mëdha kanë një qëllim të përbashkët – të ndërtojnë një komunitet të madh.

Për një komunitet, pjesët mund t’i referohen hapësirës fizike, takimeve, udhëheqësve të organizimit, themeluesve, investitorëve dhe të gjithëve dhe çdo gjëje në mes tyre.

Komunitetet e mëdha të startup-eve e kuptojnë këtë në mënyrë implicite dhe veprojnë në emër të saj çdo ditë. Ato e kuptojnë faktin se komuniteti vjen para interesave të tyre individuale dhe rendit të ditës. Nëse ata zvarriten, e gjithë puna është e humbur dhe kështu është çdo moment.

Burimi: inc.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0