Çfarë thotë Aristoteli për komunitetin tuaj të startup-it? - Business Magazine Albania

Çfarë thotë Aristoteli për komunitetin tuaj të startup-it?


Klishe-ja e tij e thjeshtë përcakton bazën për një ekosistem të madh.

Duket gjithnjë e më shumë që kompanitë e mëdha të përbëra nga sipërmarrës të mëdhenj vijnë nga komunitetet e mëdha startup. Kjo mund të jetë vetëm një rastësi, pasi përshembull kompania Breakout nuk ka marr asnjë përfitim nga komuniteti i saj. Apo, ndoshta kjo është një e metë në makinën tonë tepër të thjeshtë të korrelacionit?

Unë besoj se komunitetet e mëdha mund të dalin në sipërfaqe, të udhëzojnë dhe të jenë përgjegjëse për kompanitë e mëdha.

Kjo pyetje është gjithnjë e më shumë prezente, pasi shumë influencers si Brad Feld dhe Steve Case përkrahin idenë që ju mund të krijoni një kompani të madhe, vetëm, kudo. Brad shkroi librin mbi këtë temë disa vite më parë, “Startup Communities” dhe shumë prej tyre kanë përdorur përvojat e tij në “Boulder, CO” si një udhërrëfyes për komunitetet e tyre.

Steve Case në librin “Rise of the Rest“, i referohet tezës së tij se tani është koha për të ndërtuar jashtë Boston-it, New York-ut dhe San Francisko-s ekosistemin e startup-eve. Steve ka krijuar një turne me autobus, i cili deri më tani ka vizituar mbi 25 komunitete rreth SHBA-së.

Për ata të cilët ëndërrojnë të ndërtojnë komunitetin e tyre startup gjatë viteve të ardhshme mund të shohim më tej se këta dy autorë për udhëzim. Ka informacione shumë të mira në dispozicion që ju mund t’a përdorni në fillimet tuaja.

Por, para se të bëni, unë do t’ju kërkoja që ju të merrni në konsideratë dhe të peshoni një frazë të njohur dhe klishe që daton mijëra vjet më parë.

Aristoteli ka thënë se “E gjitha është më e madhe se shuma e çdo pjese”.

Çfarë do të thotë kjo në aspektin e komuniteteve të startup-eve?

Komuniteti juaj është i përbërë nga shumë pjesë të veçanta, ku secila është e rëndësishme, por asnjë nuk ka vlerë të konsiderueshme e vetme . I gjithë komuniteti është më i rëndësishëm, më i dobishëm, më i bukur, ose në një farë mënyre “më i madh” se të gjitha pjesët e saj të veçanta.

Komunitetet e mëdha kanë një qëllim të përbashkët – të ndërtojnë një komunitet të madh.

Për një komunitet, pjesët mund t’i referohen hapësirës fizike, takimeve, udhëheqësve të organizimit, themeluesve, investitorëve dhe të gjithëve dhe çdo gjëje në mes tyre.

Komunitetet e mëdha të startup-eve e kuptojnë këtë në mënyrë implicite dhe veprojnë në emër të saj çdo ditë. Ato e kuptojnë faktin se komuniteti vjen para interesave të tyre individuale dhe rendit të ditës. Nëse ata zvarriten, e gjithë puna është e humbur dhe kështu është çdo moment.

Burimi: inc.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0