Çfarë po sjell Netflix të re për shikuesit


Netflix do të fillojë të shfaqë një listë të përditshme të 10 shfaqjeve dhe filmave të saj më të njohur, një veçori që do të jetë e disponueshme në pothuajse 100 vende, përfshirë edhe SHBA.

Si dhe 10 vendet e para në mënyrë të përgjithshme, Netflix gjithashtu do të botojë lista ditore të 10 shfaqjeve më të njohura dhe nga 10 filmat më të njohur.

Lexo: Këta janë filmat që Netflix i ka fshirë me kërkesë të qeverive

Këto lista do të renditin popullaritetin në bazë të një vendi. Kështu, për shembull, një shikues i Netflix amerikan do të shikojë listat e shfaqjeve dhe filmave më të njohur në SH.B.A., ndërsa një shikues në Mbretërinë e Bashkuar do të shohë shfaqjet dhe filmat më të njohur në Britani të Madhe.

Lista e këtyre filmave dhe shfaqjeve, do të kenë një symbol të kuq “Top 10” kudo që shfaqen në Netflix.

Gjigandi Netflix ka provuar tashmë tiparin e listave të përditshme në Mbretërinë e Bashkuar dhe Meksikë, një veçori që shikuesit në të dy vendet e gjetën “të dobishëm”, sipas një postimi në blog të hënën, i shkruar nga kreu i tij për inovacionin e produkteve, Cameron Johnson.

Jonathan Bennett, drejtori i komunikimit i Netflix për në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë, i tha Business Insider se tipari do të përfshihet në “pothuajse 100 vende të botës”, përfshirë SHBA.

Netflix thotë se ideja është që ta bëjnë më të lehtë për personat që janë abonuar, të zgjedhin se çfarë të shikojnë, ku është sfera e gjerë e opsioneve në dispozicion të përdoruesve e cila shpesh mund të jenë frikësuese.

Megjithëse postimi në blog i Johnson nuk përmendi asgjë në lidhje me këtë, është gjithashtu e mundur që Netflix dëshiron të qetësojë një industri TV duke kërkuar qartësi më të madhe në lidhje me shikueshmërinë e Netflix.

Lexo: Çfarë ndodhi me Netflix në mbrëmjen e Oscar

Netflix është ruajtur historikisht në lidhje me të dhënat e audiencës së tij, të cilat shpesh mund të çojnë në konfuzion pse shfaqjet e veçanta anulohen.

Burimi: Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale