Çfarë është Triller dhe ku ndryshon nga Tik-Tok?

Tik Tok mund të ketë pushtuar botën kur bëhet fjalë për ndarjen e videos, por tashmë ka një rival – dhe quhet Triller. Shërbimi ka ekzistuar prej kohësh, por ka tërhequr vëmendjen në javët e fundit pasi të tjerë si Tom Malone i Gogglebox dhe Charlie D’Amelio i TikTok u bashkuan me shërbimin.

Çfarë është Triller?

Triller është një media sociale dhe platformë për ndarjen e momenteve argëtuese, e cila ekziston që nga viti 2015. Sidoqoftë, aktualisht po bëhet shumë popullor, pasi ka kryesuar në listat e App Store në 50 vende javët e fundit. Aplikacioni që përdor Artificial Intelligence, i lejon njerëzit të regjistrojnë momente të ndryshme dhe ka aftësinë t`i përshtatë videot për të nxjerrë momentet më të mira e për t`i publikuar më pas.

Cili është ndryshimi midis Triller dhe Tik Tok?

Megjithëse të dy aplikacionet ndajnë ngjashmëri – por ka disa ndryshime të dukshme. Për fillestarët, përdoruesit e TikTok mund të krijojnë vetëm 15 klipe – ndërsa ata që përdorin Triller mund të bëjnë një ‘video muzikore’ të plotë. Triller lejon përzgjedhjen e këngëve edhe nga Apple Music dhe Spotify si dhe Triller i redakton vetë videot.

LEXO: Instagram prezanton kopjen e Tik Tok

Aplikacioni duket të jetë më i prirur për të punuar me industrinë e muzikës – me algoritmin e tij që drejtohet drejt llogarive të artistëve kur u tregon përdoruesve të saj video të reja, ndryshe nga TikTok që i bazon videot e saj në atë që ndodh në kohë reale.

Cilët vipa janë në Triller?

Aplikacioni ka mbi 50 milionë përdorues dhe më të njohurit në të janë: Justin Bieber, Rita Ora, Kevin Hart. Kurse si investorë ka disa nga këngëtarët e njohur si Eminem, Snoop Dogg dhe Lil Wayne.

METRO

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale