Instagram prezanton kopjen e Tik Tok

Instagram

Instagram-i prezantoi shërbimin e tij të ri, Reels, duke shtuar një opsion në aplikacionin ekzistues që do t’i lejojë përdoruesit të bëjnë dhe shikojnë video të shkurtra – ashtu si TikTok.

Lançimi i Reels vjen vetëm një javë pasi CEO i Facebook Mark Zuckerberg, është përballur me pyetje të ashpra rreth shprehisë së kopjimit të rivalëve më të vegjël, përgjatë një seance në Kongresin amerikan më 29 korrik.

Ndërkohë, TikTok po përballet me pasoja politike, pasi administrata Trump ka bërë presion ndaj kompanisë mëmë, ByteDance, për shkak të shqetësimeve të sigurisë kombëtare, shkruan Washington Post.

Ashtu si TikTok, Reels lejon përdoruesit të xhirojnë dhe modifikojnë video, si edhe të shtojnë muzikë. Dallimi më i madh duket se është gjatësia e videos – TikTok lejon videot deri në 60 sekonda, ndërsa Instagram i lejon ato në 15 sekonda. Koha e lançimit është e rastësishme, tha shefi i Instagram, Vishal Shah dhe tipari ka qenë në zhvillim për më shumë se një vit. Shah pranoi se TikTok kishte bërë “punë të mahnitshme”.

Lexoni: Galaxy Watch3 dhe Galaxy Buds prezantohen zyrtarisht

“Frymëzimi për produktet vjen nga kudo,” tha ai. “Ne kemi qenë shumë të qartë në produktet në të kaluarën, që janë frymëzuar edhe nga kompani të tjera.” Instagram dhe kompania mëmë, Facebook, kanë një histori të gjatë të rimarrjes me sukses të produkteve të prezantuara nga të tjerët dhe lançimin e tyre me një popullaritet të madh.

Opsioni Reels i Instagramit do të funksionalizohet në 50 shtete, përfshirë SHBA-në, Indinë, Brazilin, Francën, Gjermaninë, Mbretërinë e Bashkuar, Japoninë, Australianë e tjera.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale