Çfarë duhet të dini rreth emrave të domain-eve?

Çfarë duhet të dini rreth emrave të domain-eve?

~5 minuta lexim


Shumë prej jush mund të kenë dëgjuar për fëmijën që thuhet se e ka regjistruar McDonalds.com në fillim të viteve 1990 dhe e ka shitur atë në Korporatën e McDonald’s për disa qindra mijëra dollarë. Në të vërtetë, Josh Quittner, një gazetar amerikan, ishte mbajtësi origjinal i emrit të domain-it të mcdonalds.com. Kur McDonalds kërkoi emrin, ai zgjodhi ta shiste atë dhe dhuroi të ardhurat për bamirësi.

Në këtë artikull Business Magazine ju njeh me disa nga të vërteta rreth domain-eve.

Mit: Kur regjistroni një emër domain, ju bëheni pronar i atij domain-i.

Fakt: E vërteta është se pagesa për të regjistruar një emër domain ju jep të drejtën për përdorimin ekskluziv të saj për një sasi të caktuar kohe, zakonisht midis një dhe 10 vjet. Një tarifë për rinovimin është e detyrueshme pasi afati juaj kryesor i regjistrimit përfundon nëse planifikoni të vazhdoni të përdorni emrin. Nëse nuk e rinovoni, mund ta humbni privilegjin e përdorimit të saj. Regjistrimi nuk ju jep të drejtën për ta mbajtur emrin përgjithmonë.

Mit: Duhet të jeni një kompani rezidente për të regjistruar një emër domain.

Fakt: Çdokush, pavarësisht nëse janë apo jo një kompani ose shtetas i atij vendi, mund të regjistrojë një emër domain në shumicën e domeneve të nivelit të lartë (TLD). Megjithatë, disa vende aplikojnë kontrolle shtesë për individët që përpiqen të regjistrojnë emrat e domeneve në TLD të atij vendi. Për sa i përket Shqipërisë nuk ka kufizime.

Mit: Ju mund të bëheni të pasur shpejt duke blerë dhe pastaj rishitur emrat e domain-it.

Fakt: Mund të bësh para duke blerë dhe shitur emra të domain-it dhe ekziston një industri e tërë e domainerëve, profesionet e të cilëve mbijetojnë nga kjo praktikë. Megjithatë, miti më i përhapur është se një emër unik i domain do t’ju bëjë të pasur. Është e vërtetë që disa emra domainesh kanë shitur për shuma të mëdha parash, dhe disa kanë ndryshuar edhe duart për mbi 1 milion dollarë. Megjithatë, është e rëndësishme të kuptohet se edhe mbi 90% e fushave që janë për shitje nuk gjejnë kurrë një blerës.

Mit: Ju duhet një faqe interneti për të zotëruar një emër domain.

Fakt: Ju mund të regjistroheni emrat e domeineve për një faqe interneti të projektuar, ose mund të regjistroni domeinet dhe të mbani ato vetëm. Nëse blini një emër domain dhe më vonë vendosni që dëshironi ta përdorni atë për një faqe interneti, ju mund të drejtoni direkt emrin në faqen tuaj të re.

Mit: Kur të regjistroni një emër domain, ju merrni edhe një faqe interneti.

Fakt: Një faqe interneti nuk është diçka që ju merrni automatikisht kur regjistroheni një emër domain. Një faqe interneti kërkon një kompani hostimi që do të ruajë skedarët tuaj në serverat e tyre dhe ta bëjë këtë faqe të aksesueshme në internet.

/webhostblog

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0