Çfarë duhet të dimë për Samsung Galaxy S8? - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të dimë për Samsung Galaxy S8?


Telefoni i ardhshëm i Samsung Galaxy S8, do të mbërrijë shumë shpejt. Ne nuk mund ta shohim atë deri më 18 Prill të këtij viti, por sipas gjigandit korean të teknologjisë ja vlen që të prisni.

Por, çfarë karkteristikash të reja mund të presim nga S8?

Sipas burimeve ekrani i Samsung Galaxy S8 Edge ka rreth 806 piksel për inç, kështu që ai do të jetë tepër i mprehtë. Ekrani i tij gjithashtu do të jetë më i madh (5.7-inç), i lakuar dhe me rezolucion të lartë 4K Super AMOLED (3,840 x 2,160). Përsa i përket RAM-it, disa burime thonë se do të ketë 6GB RAM ndërsa të tjerë pohojnë 8GB. Sido që të jetë, do të jetë më shumë se 4GB i S7.

S8 mund të vijë me asistentin e vet, ndoshta të quajtur “Bixby”dhe do të karikohet nga Viv, asistenti i inteligjencës artificiale i blerë në Tetor nga Samsung. Interesante është se krijuesit e Viv janë të njëjtit njerëz që krijuan Siri-n para se ta shisnin atë për Apple. Gjithashtu Samsung Galaxy 8 do të jetë rezistent ndaj ujit dhe nuk do të ketë ‘folenë’ e kufjeve.

cfare-duhet-te-dime-per-samsung-galaxy-s8-business-mag

Çmimi i Samsung Galaxy S8 Edge do të jetë më i vogël se sa u mendua në fillim. Raportet e hershme pohuan se çmimi i Galaxy S8 Edge do të jetë rreth 1000 $ në SHBA, por përsëri, kjo ka shumë pak gjasa të ndodhë.

Burimi: acp.al 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0