Shërbim i përgjithshëm
Shumica e të punësuarve në një agjensi janë Account. Account Manager, specialist, executive. Punojnë direkt me klientin ose kompaninë. Ata janë urë lidhëse midis klientit dhe agjensisë. Sjellin punë të reja në agjensi.
Planifikim Mediatik
Përcaktojnë median më efektive për të shpërndarë mesazhin e klientit. Blen kohën reklamuese ose hapësirën në media ( Radio, TV, shtyp i shkruar, OOH, online etj.). Bëjnë emërtimin e pozicionit të punës…media planners, buyers etj.
Studim tregu: Janë të njohura dhe si agjensi kërkim- zhvillimi. Gjeneron të dhëna nga tregu për klientët. Targeton reklamat për grupe specifike. Informacioni i prodhuar përdoret nga stafi kreativ dhe specialistët e medias.
Strategji Komunikimi
Agjensia e raklamave duhet të ketë strategji komunikimi. Ajo është e vetmja urë lidhëse midis produktit dhe klientit.
Kreativitet
Përgjegjës për anën kreative dhe artistike të reklamës. Kreativiteti është një zyrë e veçantë në agjensinë e reklamave. Ajo është e ndarë nga stafi tjetër, pasi kanë detyrat më të rëndësishme .
Amantia Kullolli
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.