Çfarë duhet të bëjnë domosdoshmërisht agjensitë e reklamave? - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të bëjnë domosdoshmërisht agjensitë e reklamave?


Çdo ditë përballemi me dhjetra mesazhe reklamash. Reklama mund të ndikojë te konsumatori për të ndryshuar renditjen e tij/saj në vlerësimin e markave midis të cilave zgjedh produktet dhe shërbimet që përdor. Po cilat janë detyrat dhe përgjegjësitë e një kompanie reklamash:

Shërbim i përgjithshëm

Shumica e të punësuarve në një agjensi janë Account. Account Manager, specialist, executive. Punojnë direkt me klientin ose kompaninë. Ata janë urë lidhëse midis klientit dhe agjensisë. Sjellin punë të reja në agjensi.

Planifikim Mediatik

Përcaktojnë median më efektive për të shpërndarë mesazhin e klientit. Blen kohën reklamuese ose hapësirën në media ( Radio, TV, shtyp i shkruar, OOH, online etj.). Bëjnë emërtimin e pozicionit të punës…media planners, buyers etj.

Studim tregu: Janë të njohura dhe si agjensi kërkim- zhvillimi. Gjeneron të dhëna nga tregu për klientët. Targeton reklamat për grupe specifike. Informacioni i prodhuar përdoret nga stafi kreativ dhe specialistët e medias.

Strategji Komunikimi

Agjensia e raklamave duhet të ketë strategji komunikimi. Ajo është e vetmja urë lidhëse midis produktit dhe klientit.

Kreativitet

Përgjegjës për anën kreative dhe artistike të reklamës. Kreativiteti është një zyrë e veçantë në agjensinë e reklamave. Ajo është e ndarë nga stafi tjetër, pasi kanë detyrat më të rëndësishme .

Amantia Kullolli

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0