CEO i Starbucks, shpërblehet me 96 milion dollarë katër muaj pas emërimit - Business Magazine Albania

CEO i Starbucks, shpërblehet me 96 milion dollarë katër muaj pas emërimit

CEO i Starbucks, shpërblehet me 96 milion dollarë katër muaj pas emërimit

Brian Niccol, CEO i Starbucks, ka marrë një paketë kompensimi prej rreth 96 milionë dollarësh vetëm katër muaj pasi mori detyrën – duke u bërë shpejt një nga drejtuesit më të paguar në korporatat amerikane.

Paketa e tij e konsiderueshme, e detajuar në një dokument të dorëzuar pranë SEC, përfshin kompensime për aksionet e fituara gjatë kohës që ishte CEO i Chipotle Mexican Grill. Pavarësisht se ka punuar vetëm disa javë gjatë vitit fiskal të Starbucks që përfundoi më 29 shtator, Niccol ka marrë 61,538 dollarë pagë, një bonus nënshkrimi prej 5 milionë dollarësh dhe 90 milionë dollarë në aksione, sipas dokumenteve të përmendura nga Wall Street Journal. Ndërkohë, nën drejtimin e Niccol, Starbucks po zbaton ndryshime për të përmirësuar përvojën brenda dyqaneve, duke përfshirë ofrimin e filxhanëve prej qeramike për klientët që konsumojnë në vend, zbatimin e politikave më strikte për tualetet dhe gotat e ujit falas, si dhe rikthimin e barit të kondimenteve me rimbushje të pakufizuara të kafesë. Niccol synon ta ripozicionojë Starbucks si një destinacion premium për kafenë, në përpjekje për të kundërshtuar rënien e shitjeve dhe ndryshimin e zakoneve të konsumatorëve. Kompania gjithashtu ka premtuar që kafeja për klientët brenda dyqaneve të përgatitet brenda katër minutave ose më pak, ndërsa ka trajtuar shqetësimet e sigurisë duke kufizuar vizitorët që nuk bëjnë blerje, gjë që ka ngjallur reagime të ndryshme mes punonjësve, raporton Bloomberg News. Starbucks ka zhvilluar një trajnim tre-orësh për baristat e saj, duke i inkurajuar ata “të përshëndesin dhe të angazhohen me çdo person në dyqan me mirësi, respekt dhe duke supozuar qëllime pozitive,” sipas një zëdhënësi të kompanisë.

Ndërkohë që investitorët presin raportin financiar të kompanisë, analistët sugjerojnë se këto ndryshime pasqyrojnë një strategji më të gjerë për të përmirësuar përvojën dhe perceptimin e klientëve në mes të shqetësimeve për përballueshmërinë. Pjesa më e madhe e kompensimit të Niccol për aksionet lidhet me aksionet e humbura të Chipotle, të cilat Starbucks i kompensoi si pjesë e tranzicionit të tij. Paketa përfshin gjithashtu aksione të kufizuara që zhvlerësohen me kohën dhe shpërblime të bazuara në performancë.

Disproporcioni i pagës ka tërhequr vëmendjen, veçanërisht duke pasur parasysh historinë e Starbucks për kompensimet e larta për CEO-t. Paraardhësi i Niccol, Laxman Narasimhan, fitoi 22 milionë dollarë gjatë vitit fiskal 2024 përpara se të largohej nga kompania. Kevin Johnson, i cili ishte CEO përpara Narasimhan në fund të vitit 2022, fitoi 62 milionë dollarë në vitin 2021. Por paketa e Niccol tejkalon dukshëm të dyja.

Lexo edhe:Starbucks në Krizë: A mund të kthehet në lavdinë e dikurshme?

Emërimi i Niccol në Starbucks shkaktoi polemika për shkak të një marrëveshjeje kontroverse të udhëtimeve, që i mundësonte atij të punonte nga shteti i tij i banimit në Kaliforni, ndërsa udhëtonte me avion korporativ në selinë e kompanisë në Seattle. Starbucks raportoi se kishte shpenzuar 72,398 dollarë për udhëtimet ajrore midis shtëpisë dhe vendit të punës së tij brenda pak javësh pas marrjes së detyrës. Për më tepër, kompania ka paguar 143,567 dollarë për shpenzime të përkohshme strehimi. Starbucks ka mbrojtur paketën e kompensimit, duke deklaruar se përvoja e Niccol është thelbësore për të ndihmuar kompaninë të kalojë një periudhë të vështirë. Gjiganti i kafesë është përballur me rënie të shitjeve dhe paefikasitete operacionale, ndërsa Niccol ka vendosur si prioritet që kafenetë Starbucks të bëhen më mikpritëse, duke u përpjekur gjithashtu të thjeshtojë operacionet. Megjithatë, CEO i ri ka paralajmëruar për shkurtimet e mëdha në staf, që pritet të shpallen deri në mars, duke shtuar shqetësimet e punonjësve për sigurinë në punë. Shkalla e kompensimit të Niccol ka ndezur gjithashtu kritika mbi pabarazitë e pagave ekzekutive. Starbucks zbuloi se fitimet totale të Niccol ishin 6,666 herë më të larta se paga mesatare e një baristeje në SHBA, e cila fitoi 14,674 dollarë vitin e kaluar. Ky raport është ndër më të lartit e regjistruar midis kompanive publike, duke rivalizuar kompani si Live Nation dhe Aptiv. Në krahasim, CEO i Tesla, Elon Musk, kishte një raport rekord të pagës CEO-punonjës prej 40,668 në vitin 2018, i shkaktuar nga një shpërblim masiv në aksione, i cili më vonë u anulua nga një gjykatës në Delaware. Raporti i pagës së Niccol ringjall debatet e vazhdueshme mbi pabarazinë e të ardhurave dhe kompensimet e drejtuesve, veçanërisht brenda markave që u shërbejnë konsumatorëve, ku punonjësit në vijën e parë fitojnë ndjeshëm më pak se drejtuesit. Ndërsa Niccol vazhdon të ndryshojë kompaninë, polemikat rreth pagës dhe përfitimeve të tij nuk pritet të qetësohen. Me masat për uljen e kostove dhe ristrukturimet në proces, punonjësit dhe investitorët e Starbucks do të ndjekin me kujdes se si do të zhvillohet udhëheqja e tij.

nypost

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0