"Briefly News": Burimi i shpejtë i informacionit për jetën tënde - Business Magazine Albania

“Briefly News”: Burimi i shpejtë i informacionit për jetën tënde

"Briefly News": Burimi i shpejtë i informacionit për jetën tënde

Ka momente kur jeta shpeshherë ngadalësohet dhe bëhet e vështirë për të ndjekur rrjedhën e ngjarjeve në vendin tonë. Ndaj, Enxhi Leba, vendosi të krijonte diçka të veçantë për bashkatdhetarët e saj. Kështu lindi Briefly News, një aplikacion i cili sjell një frymë tjetër në mënyrën se si lexohet dhe konsumohet informacioni në Shqipëri.

Në këtë epokë të shpejtë, ku koha është një pasuri e çmuar, Briefly News është përgjigja e thirrjes për një burim të menjëhershëm dhe efikas të lajmeve. Por, çfarë e dallon atë nga opsionet e tjera? Le të hedhim një vështrim thelbësor në historinë dhe vizionin e këtij startup-i inovativ, me Enxhin, themeluesen e këtij startupit.

Pas viteve të jetuara dhe udhëtuar në vende të ndryshme, Enxhi ka vënë re një vakum informacioni kur u kthye në Shqipëri. Numri i faqeve të lajmeve dhe rrjeteve sociale ishte i tmerrshëm dhe i vështirë për t’u ndjekur. Ndaj lindi ideja për një aplikacion të specializuar që mund të ofronte një burim të shpejtë dhe të përditësuar të lajmeve.

Misioni i Briefly News është të kursejë kohën e përdoruesve dhe t’i mbajë ata të informuar. Për shumë të rinj, leximi i lajmeve është një sfidë, kryesisht për shkak të gjatësisë dhe stresit që mund të shkaktojë. Këtu intervenon aplikacioni, duke ofruar përmbledhje të shkurtra dhe mundësi të ndryshme filtrimi.

Lexo edhe:“Almanart”: Startup-i që më shumë se ngjarje, është një përvojë kulturore e plotë!

Briefly News shquhet për përdorimin e mjeteve të inteligjencës artificiale për të automatizuar procesin e krijimit të “pasqyrave” të shkurtra të lajmeve. Asnjë ndërhyrje njerëzore nuk është e nevojshme, dhe ky proces aktualizohet çdo ditë për të mbajtur aplikacionin gjithmonë të përditësuar.

Si për çdo start-up të ri, gjetja e financimit është një sfidë. Për Briefly News, marketingu dhe arritja e një audience që nuk e preferon leximin e lajmeve tradicionale, por dëshiron të dijë çfarë ndodh në vendin e tyre, janë sfidat më të mëdha. Për të bindur përdoruesit më skeptikë, një produkt i mirë është thelbësor.

Formimi i ekipit nuk ishte një sfidë e vështirë, sidomos duke pasur përvojë personale në industrinë teknologjike. Për më tepër, mbështetja e Microsoft for Startups Founders Hub në financim të strukturës është një ndihmë e madhe për të mbajtur aplikacionin në funksion.

Edhe pse promovimi është në fillim, reagimet e para nga testet e ndryshme kanë qenë shumë pozitive. Përdoruesit kanë shprehur kënaqësinë e tyre për një aplikacion që u kursen kohën, duke ofruar një përmbledhje të zgjuar dhe të përpiktë të lajmeve.

Audienca kryesore e Briefly News përbëhet nga ata që kanë një jetë të ngarkuar, të cilët dëshirojnë të lexojnë lajmet në periudha të shkurtra gjatë ditës. Për t’u arritur, janë përdorur rrjetet sociale, grupet online dhe reklamat radiofonike.

Plani i tanishëm është të eksperimentohet me karakteristika premium dhe të rritet numri i përdoruesve. Ndërkaq, ëndrra më e madhe është të transformohet aplikacioni në një platformë të plotë lajmesh. Megjithatë, koha do të tregojë drejtimin që do të marrë, dhe ky drejtim varet nga feedback-u i përdoruesve të fundit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0