BREGU: Jo rrallë, kush thotë të vërtetën e paguan një çmim. Por sa  të gatshëm jemi ne të shpenzojmë kohë e të gjejmë mënyra për të “vrarë” lajmet e rreme? - Business Magazine Albania

BREGU: Jo rrallë, kush thotë të vërtetën e paguan një çmim. Por sa  të gatshëm jemi ne të shpenzojmë kohë e të gjejmë mënyra për të “vrarë” lajmet e rreme?

BREGU

Sekretarja e Përgjithshme e RCC në #TalkingPoint mbi disinformimin

Disinformimi është informacion i rremë, i përhapur qëllimisht dhe shpesh në mënyrë të fshehtë me qëllim që të ndikojë në opinionin publik ose të errësojë të vërtetën. Lajmet e rreme përhapen gjashtë herë më shpejt se ato të vërteta.

Në këtë edicion të #TalkingPoint Sekretarja e Përgjithshme, Majlinda Bregu, jep këndvështrimin e saj personal në zbërthimin e “lajmeve të këqija”, falsifikimeve të thella (deep fakes), efekteve në përhapjen e lajmeve të rreme, etj.

Disinformimi është një formë lufte. Shtatë nga 10 qytetarë të Ballkanit Perëndimor besojnë se lajmet e rreme janë problem për demokracitë e tyre dhe 74% e shohin atë si një kërcënim sigurie. Një shumicë, ose 57% janë të bindur se mund të njohin lajme të rreme mes atyre të vërteta. Po ju a mundeni?

“Ka një çmim për të paguar kur thua të vërtetën. A e bëjmë dot vërtet? Dhe më e rëndësishmja, a duam vërtet ta dëgjojmë? Lajmi i keq për disinformimin është ai që disinformimi bëhet viral. Kjo nuk është një metaforë. Ky është realiteti. Pra kemi diçka që na shqetëson, ndaj diçka duhet bërë, sepse tregtarët e të keqes do të qëndrojnë në biznes për sa kohë të ketë klientë”, thotë Sekretarja e Përgjithshme e RCC-së

Sa jemi të gatshëm të shpenzojmë për “vrasjen e lajmeve të rreme” dhe çfarë niveli rreziku jemi të gatshëm të pranojmë? A ka shembuj në rajonin tonë të institucioneve apo think tank-e që mund të përcaktojnë strategji për të luftuar kundër propagandës online? Po formohet ndonjë grup pune qeveritar, po debatohen rregullore të reja, a po nisin nisma të reja nga kompanitë e teknologjisë? Po përhapja e lajmeve të rreme nga partitë politike? A e marrim seriozisht këtë luftë? Po arsimi cfarë roli mund të luaj?

“Ka të vërteta por ka edhe gënjeshtra. Gënjeshtra që thuhen për pushtet dhe përfitim”, përfundon Bregu.

Shikoni videon!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0