Brandet po përdorin median sociale më shumë se kurrë dhe përdoruesit po i injorojnë ato më shumë se kurrë.
Përfshirja e përdoruesve në median sociale po bie pavarësisht aktivitetit në rritje të brandeve.
Në muajt e fundit, duket sikur frika më e madhe e botës së reklamave është kthyer në një panik të plotë. Përdorimi i bllokuesve të reklamave po shpeshtohet. Click fraud (reklamat te cilat jane mashtrim) hasen akoma më shpesh. Frika e këputjes së fijes ka filluar të ndikojë mediat. Dhe paratë nga reklamat thjesht nuk po i çojnë lexuesit drejt aparaturave mobile.
Media sociale e ka pozicionuar veten si një shpëtimtare e këtyre problemeve sepse reklamat në Facebook, Twitter, Instagram dhe Pininterest imitojnë aktivitetin që përdoruesit e rregullt po bëjnë tashmë – ata ndodhin që të jenë të sponsorizuar. Reklamat janë të destinuara të përshtaten organikisht dhe kështu njerëzit të përfshihen në to më tepër. Akoma më e rëndësishme, brandet paguajnë më shumë për këtë përfshirje.
Por një studim i ri tregon se 10 vite në fenomenin e medias sociale, zhurma është rritur por përfshirja e njerëzve ka rënë.
Sipas Forrester, brandet po përdorin më shumë se kurrë median sociale. Të paktën 80 përqind e 50 brandeve globale më të mira në botë postojnë aktivisht në 5 platformat më të mira të medias sociale dhe ndjekësit në këto platforma janë rritur.
Por përfshirja ka shkuar poshtë vitin e kaluar. Pavarësisht rritjes së postimeve në cdo platformë të medias sociale, përqindja e postimeve që zbukurojnë ndërveprimin me përdoruesit ka rënë. Përqindjet e ndërveprimit të përdoruesve me brandet ka qënë gjithmonë e ulët por sipas studimit të Forrester vitin e shkuar dhe këtë vit tregon se shifrat po shkojnë keq e më keq.
Konkretisht, vitin e shkuar, postimet në Instagram krijuan ndërveprim me ndjekësit e brandeve në shifrën 4.2 përqind. Këtë vit, ajo ka rënë në 2.2. përqind. Në Pininterest, kjo shifër ka rënë nga 0.1 përqind në 0.04 përqind.
Me fjalë të tjera, brandet po punojnë më shumë por po marrin më pak vëmendje. Rrjetet sociale duhet të shqetësohen rreth desinsibilizimit. Dikur banerat e reklamave toleroheshin. Më pas, njerëzit filluan ti injorojnë ato dhe termi “banner blindness” u fut në përdorim. Rrjete sociale si Facebook dhe Twitter kanë arritur efektshmëri me reklamat kundrejt banner ads të cilat kanë një përqindjeje klikimesh nga njerëzit në më pak se 0.1 përqind. Por nëse do të besojmë studimin e Forrester, përqindjet e ndërveprimit në median sociale nuk janë më mirë, ato po shkojnë më keq.
Shkrimi u botua nga Fortune.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.