“Bosch” dhe “Microsoft” së bashku për makinat e së ardhmes - Business Magazine Albania

“Bosch” dhe “Microsoft” së bashku për makinat e së ardhmes

Kompania “Bosch” ka zyrtarizuar një marrëveshje bashkëpunimi me “Microsoft” për të zhvilluar një platformë programesh që lejon integrimin e përsosur midis makinave të lidhura dhe Cloud. Ky program bashkon aftësitë e tyre përkatëse në sektorin e automobilave dhe Cloud Computing për të formuar gjeneratën e ardhshme të programeve për automjetet motorike.

Platforma e re, e cila do të bazohet në “Microsoft Azure” dhe do të përfshijë module programesh nga “Bosch”, do të lejojë zhvillimin e programit që do të shkarkohet përmes Cloud në njësitë e kontrollit dhe kompjuterët e automjetit, një prerogativë që do të thotë qasje më e shpejtë për përdoruesit te funksionet e reja dhe shërbimet dixhitale.

Nga këndvështrimi i prodhuesve të makinave, bashkëpunimi Bosch Microsoft do të çojë në risi në zhvillimin e mjeteve që rrisin efikasitetin dhe ulin kostot e zhvillimit të softverit të automjeteve. Të dy kompanitë synojnë ta bëjnë të disponueshme platformën e re të programit për prototipet e para të automjeteve deri në fund të vitit 2021.

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0