BMW zbulon të reja teknike për modelin e saj të ardhshëm elektrik - Business Magazine Albania

BMW zbulon të reja teknike për modelin e saj të ardhshëm elektrik


Në vitin 2021 BMW do të vijë në treg me limuzinën elektrike i4. Ajo do të ketë një motor elektrik 523 kuaj fuqi, me autonomi 600 km, sipas standardit të ri WLTP. Për të krijuar një ide më të saktë, BMW SUV iX3 elektrik ka një autonomi 400 km, ndërsa modelet krahasuese të Tesla, Mercedes dhe Audi kanë 400 km autonomi sipas të njëjtës matje WLTP.

Paketa e baterisë prej 80 kWh bën që BMW i4 të arrijë në 100 km/orë për rreth katër sekonda, ndërsa shpejtësia më e lartë do të jetë mbi 200 km/orë. Në varësi të performancës dhe autonomisë, i4 gjithashtu do të jetë i disponueshëm me bateri më të mëdha.

Platforma ku bazohet i4 elektrike do të mbështesë kapacitetet e mbushjes deri në 150 kW, çka e lejon baterinë të ngarkohet deri në 80% të kapacitetit të saj për vetëm 35 minuta. Kjo do të thotë se mjeti ka autonomi 100 km për çdo gjashtë minuta karikim.

i4 e BMW vjen si përmbushje e hendekut të krijuar mes modeleve të BMW i3 dhe i8, si dhe sedan tradicionalë të serive 3 dhe 5.

Deri më tani BMW ka shitur mbi 300 mijë automjete elektrikë në të gjithë botën.

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0