BIENALJA E VENECIAS 2024: MACCAFERRI, SPONSOR I PAVIONIT SHQIPTAR - Business Magazine Albania

BIENALJA E VENECIAS 2024: MACCAFERRI, SPONSOR I PAVIONIT SHQIPTAR

Kjo iniciativë dëshmon përkushtimin e Maccaferri për vlerësimin e pasurisë artistike dhe kulturore shqiptare, si edhe konfirmon interesin që ka Grupi për tregun ballkanik

Officine Maccaferri, lider global në sektorin e inxhinierisë civile dhe mjedisore, shpall mbështetjen e saj si sponsor, për ekspozitën Love as a Glass of Water e artistes Iva Lulashi, che perfaqeson Pavijonin e Shqipërisë me rastin e Ekspozitës së 60-të Ndërkombëtare të Artit – Bienale e Venecias, që do të organizohet nga 20 prilli deri më 24 nëntor 2024.

Duke mbështetur Pavijonin Shqiptar, Officine Maccaferri synon të theksojë angazhimin e kompanisë për vlerësimin e artit dhe kulturës vendase, ku Grupi është i pranishëm prej më shumë se njëzet vitesh, fillimisht me një prani tregtare dhe më pas, prej vitit 2009 me një fabrikë prodhimi, dhe sot ndër operatorët industrialë të konsoliduar. Që në fillim të viteve Dymijë, Maccaferri Balkans ka marrë pjesë në zbatimin e projekteve të rëndësishme të infrastrukturës dhe së fundmi ka inauguruar një fabrikë të re prodhimi në Shijak me synimin për ta bërë atë qendrën kryesore të prodhimit për zonën evropiane dhe të Lindjes së Mesme, si dhe një qendër ekselence për zhvillimin e teknologjive bashkëkohore.

Bienalja e Venecias, është ndër ngjarjet më prestigjioze të artit bashkëkohor, e njohur në të gjithë botën. E titulluar Të huaj kudo  – Foreigners Everywhere dhe e kuruar nga Adriano Pedrosa, këtë vit Ekspozita Ndërkombëtare shoqërohet me 88 Pjesëmarrje Kombëtare në pavijonet historike në Xhardini, Arsenal dhe në qendrën historike të Venecias.

Pavioni shqiptar, i cili hap seksionin e ekspozitës kushtuar pjesëmarrjeve kombëtare, do të mirëpresë ekspozitën Love as a Glass of Water, kushtuar pikturave të artistes shqiptare Iva Lulashi. E frymëzuar nga “teoria e gotës së ujit”, që daton nga periudha para-revolucionare dhe e lidhur me mendimtaren radikale dhe feministe Aleksandra Kollontai, artistja eksploron përmes veprave të saj, tema të tilla si dashuria, dëshira dhe erosi. Ekspozita është kuruar nga Antonio Grulli, me porosi të veçantë të z. Blendi Gonxhja, Ministër i Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit të Shqipërisë.

“Kemi kënaqësinë të mbështesim Pavijonin Albania dhe artisten Iva Lulashi në një skenë të jashtëzakonshme si Bienalja e Venecias, një nga ngjarjet më të rëndësishme artistike në mbarë botën”. – deklaroi Sergio Iasi, President i Officine Maccaferri. “Duke promovuar vlerën e artit dhe kulturës shqiptare, ne synojmë të japim një demonstrim të mëtejshëm, për lidhjen tonë të fortë me vendin, ku pesëmbëdhjetë vjet më parë vendosëm të hapnim një degë prodhimi, duke marrë parasysh rëndësinë e madhe që ka tregu ballkanik në strategjinë tonë globale. Jemi krenar per investimet e kryera ne Shqiperi dhe ne nje te ardhme te shpejte do te angazhohemi per te zhvilluar me tej prezencen tone industriale”

E themeluar në 1879, Officine Maccaferri është lider global në inxhinierinë civile dhe mjedisore me mbi 20 fabrika në 4 kontinente të ndryshme, afërsisht 3,000 punonjës dhe një prani tregtare në mbi 130 vende. Me një xhiro prej mbi 600 milionë euro (më 31 dhjetor 2023), Officine Maccaferri ofron zgjidhje të avancuara inxhinierike për zbutjen e rrezikut hidrogjeologjik, për zhvillimin dhe sigurinë e infrastrukturës së transportit dhe mjedisit urban.

 

www.maccaferri.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0