Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve

Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve

~3 minuta lexim


Atmosfera e festave nuk do të ishte kaq e bukur pa reklamat e Krishtlindjeve.

Shpenzimet nga kompanitë për reklamat e Krishtlindjeve në vitin 2018 do të godasin një nivel të ri prej 6.4 miliardë, thotë një përfaqësues i industrisë.

Sipas Shoqatës së Reklamave, shpenzimet për reklamat e Krishtlindjeve janë rritur gati 50% në tetë vjet.
Reklamimi është bërë më i rëndësishëm për pronarët e dyqaneve duke u përpjekur të joshin blerësit nga rivalët online.

Lexoni: Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Shumë kompani të mëdha tashmë kanë zbuluar reklamat e tyre të Krishtlindjeve, duke përfshirë Marks & Spencer, Debenhams dhe shumicën e supermarketeve të mëdha.

Më shumë se një e katërta e të gjitha shpenzimeve të reklamave ndodh në periudhën e Krishtlindjes.

“Reklamuesit po rrisin investimet e tyre në reklamat e Krishtlindjeve nga viti në vit, sepse ata e dinë se ato kanë një impakt më të madh”, thotë Karen Fraser, drejtoreshë e Credos, një institut që hartoi parashikimin me Shoqatën e Reklamave.

“Reklamimi i ndihmon dyqanet për të tërhequr klientët dhe kjo ndihmon në ruajtjen e vendeve të punës “, tha Karen Fraser nga Credo.

“Ne kemi nevojë për reklama, dhe ne kemi nevojë për reklamat e Krishtlindjeve në veçanti.”

Më poshtë po ju rikujtojmë disa nga reklamat më të mira të Krishtlindjeve në vite:

  • M&S 2016: Krishtlindjet me dashuri nga zonja Claus

  • Reklama e Krishtlindjeve Faqet e Verdha – Mistletoe (1992)

  • John Lewis 2011 – Pritja e gjatë

https://www.youtube.com/watch?v=pSLOnR1s74o

  • Harvey Nichols 2011 – E keni bërë ndonjëherë Ecjen e Turpit?

  • Edeka 2015

https://www.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0