Barbie, një kukull e zotëruar nga kompania ndërkombëtare për prodhimin e lodrave dhe argëtimit Mattel, është një ikonë kulturore e dashur në nivel global që nga krijimi i saj në vitin 1959.
Prandaj nuk është çudi që një film i ardhshëm për këtë kukull ka tërhequr partneritete me një shumëllojshmëri markash, duke krijuar termin “Barbiecore”(çdo gjë që ka të bëjë me botën e Barbie-t) për të përshkruar estetikën që e rrethon kukullën – e cila, natyrisht, bazohet në ngjyrën rozë.
Megjithatë, vëllimi i madh i bashkëpunimeve të njoftuara përpara premierës së filmit tregon një makinë impresionuese marketingu që është në veprim dhe ka arritur të tejkalojë industritë e ndryshme.
Moda Barbiecore
Duke marrë parasysh se aktiviteti tradicional i luajtjes me kukullën bazohet në veshjen e tyre, bashkëpunimet e modës Barbie janë një fitore e qartë për markat e veshjeve.
Në TikTok, #barbieoutfits aktualisht ka 75 milionë shikime, që përfshin video të krijuara nga krijuesit që shfaqin produkte nga bashkëpunimet me marka.
Bashkëpunimet janë njoftuar me shitësit e modës si Forever 21 dhe Pretty Little Thing dhe marka të modës së lartë si shitës luksi Balmain.
Primark gjithashtu ka shtuar Barbie në listën e gjatë të bashkëpunimeve të markës së tyre, me inteligjencën e shitjes së GlobalData që citon këtë partneritet si një faktor në rritjen e shitjeve të këtij shitësi në kohët e fundit.
Lexo edhe: Punonjësit e huaj të IT nuk kanë nevojë për vizë në Shqipëri
Zhvillimi i marketingut Barbiecore
Ndërsa bashkëpunimet në fushën e modës priten, shitësit e tjerë kanë shfrytëzuar mundësinë për të ndërlidhur veten me valën rozë me produkte më të papritura. Proper Snacks ka lansuar një produkt me kokoshka me temën Barbie që është lansuar në supermarketet Tesco, Asda, Aldi dhe shitësit në linjë Amazon dhe Ocado.
Nëse konsumatorët dëshirojnë të sjellin Barbie në shtëpitë e tyre, ata mund të shikojnë tek shitësi në linjë franceze La Redoute. Produktet rozë që ofrohen përfshijnë mobilje kopshti, çarçafë, perde dhe produkte elektronike.
Megjithatë, ndoshta bashkëpunimi më viral i nisur për filmin është me Airbnb, që paraqiti një Barbie Dreamhouse të vërtetë në Malibu. Vila rozë në bregdet hapet për rezervime në fund të korrikut dhe tregon mundësitë e marketingut që janë të hapura për kompanitë e pasurive të patundshme që kërkojnë të diversifikojnë strategjitë e tyre të reklamimit.
Benefitët për Mattel
Të ardhurat e Mattel aktualisht janë mbi 5 miliardë dollarë dhe kjo pritet të rritet gjatë pjesës tjetër të vitit 2023, falë publicitetit që ka fituar nga marketingu i Barbiecore.
Kjo gjithashtu lejon kompaninë të zgjerojë operacionet e saj, pasi njoftoi planet për të lansuar një divizion të botimeve në mars dhe aktualisht po ndërton një fabrikë prodhimi lodrash në Monterrey, Meksikë, si pjesë e një projekti prej 49 milionë dollarësh.
Në përgjithësi, filmi i Barbie ka nxitur një fuqi marketingu që ka ndihmuar kompanitë në një varg të gjerë industriash për të kryer fushata marketingu krijuese, me Mattel që drejton të gjitha këto.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.