“Babai” i internetit përgatit revolucionin e radhës - Business Magazine Albania

“Babai” i internetit përgatit revolucionin e radhës

Sir Tim Berners-Lee, shkencëtari britanik i komjuterave që mori titullin kalorsiak për shpikjen e sistemit HTTP dhe sistemin modern të lundrimit në internet, njohur edhe si “World Wide Web” kërkon që ta revolucionarizojë edhe njëherë hapësirën kibernetike.

Me një startup të ri të quajtur Inrupt, Berners-Lee synon ta decentralizojë atë dhe të rregullojë disa problemet përmes të të ashtuquajturit “rrjet i hapur”, në epokën e platformave sociale gjigante, por të mbyllura, si Facebook, Twitter e të tjera.

Inrupt mbështetet tek një program i quajtur “Solid” dhe i zhvilluar si “open source”, me premtimin e një rrjeti ku njerëzit të lënë vetëm një gjurmë për çdo shërbim që marrin, apo ofrojnë në internet dhe ku të dhënat personale i ruajnë dhe kontrollojnë vetë dhe jo në serverat e kompanive, që mendon se kanë dalë jashtë kontrollit sa i takon respektimit të privatësisë së klientëve të tyre.

“Njerëzve u ka ardhur në majë të hundës nga mungesa e kontrollit”, thotë ai në një intervistë për “Reuters Next”. Ideja e Berners-Lee është që njerëzit të jenë në gjendje që të ndërveprojnë me njëri-tjetrin, pa asnjë dallim nga forma që ndërveprojnë sot në rrjetet sociale, por duke e pasur plotësisht vetë në dorë kontrollin e të dhënave personale. Një tjetër objektiv i kësaj nisme është që të joshë ndërtuesit dhe zhvilluesit që të ndërtojnë dhe zhvillojnë programe për Inrupt, por me idenë origjinele të Web, pra që klienti të ketë në dorë të dhënat që kërkojnë të shpërndajë pa frikën e keqpërdorimit të këtyre të dhënave.

Inrupt thotë se brenda pak muajve do të nisë disa projekte pilote, të nënshkruara me Shërbimin Shëndetësor Britanik, BBC-në dhe me qeverinë lokale flamande në Belgjikë. Investitorët e Inrupt përfshijnë Hearst Ventures, Octopus Ventures dhe Akamai, një firmë për shpërndarjen e përmbajtjes në internet. Bruce nuk pranoi të thoshte shumën e mbledhur.

REUTERS

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0