Audi dhe Hyundai bashkëpunojnë për makinat me hidrogjen

Audi dhe Hyundai bashkëpunojnë për makinat me hidrogjen


Audi dhe Hyundai kanë filluar një bashkëpunim për makinat me hidrogjen. Kjo, me shpresën që të rrisin praninë e tyre në këtë sektor dhe të krijojnë një të ardhme më të qëndrueshme.

Hyundai është makina e parë që masivizoi këtë teknologji. Së fundmi, ajo ka prezantuar Nexo, SUV e parë të dedikuar për hidrogjen. Me një licensë të përbashkët, të dy kompanitë do të kenë akses në disa komponentë të përbashkët. Audi kështu do të ketë akses në njohuritë e fituara nga Nexo dhe Tucson.

“Kjo teknologji është forma më e rregullt e makinave elektrike. Kështu që është një aset i fuqishëm në portofolin tonë teknologjik për makinat me zero emetim gazrash dhe për të ardhmen.” – u shpreh Peter Mertens, anëtar i bordit për Zhvillimin teknik pranë Audi. “Në hartën tonë, ne po bashkojmë forcat me Hyundai. Për një teknologji të qëndrueshme, kooperimi është një rrugë e mirë me kosto shumë të favorshme.”

Por, kjo nuk është hera e parë që 2 kompani bashkohen për këtë teknologji. Duke filluar nga viti 2020, Honda dhe General Motors planifikojnë të ndërtojnë teknologji të avancuar për këto sisteme nën një joint-venture.

Hidrogjeni lejon një distncë më të gjatë drejtimi të makinës dhe kohë më të shkurtër për t’u mbushur se makinat tradicionale elektrike. Audi kështu është përgjegjës për gjithë Volkswagen Group për zhvillimin e kësaj teknologjie.

Burimi: Motor Trend

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0