Artistët tani po i kthejnë maskat në marka - Business Magazine Albania

Artistët tani po i kthejnë maskat në marka

Nuk u desh shumë kohë që njerëzit ta pranojnë se maskat tashmë janë pjesë e përditshmërisë tonë. Për këtë arsye të gjithë po mundohen të krijojnë maska të llojeve të ndryshme si një mënyrë për të bërë biznes. Në valle janë futur dhe artistët ndërkombëtarë, të cilët i kanë dizajnuar ato me printime të lezetshme, verore. Yje të tillë si Jennifer Aniston, Lady Gaga, Lizzo dhe më shumë, të gjitha kanë postuar foto të vetes me maska që jo vetëm që mbrojnë veten dhe të tjerët, por edhe përfaqësojnë stilin e tyre personal.

Tani ne po shohim një anë tjetër në këtë trend. Artistët janë duke prodhuar maska për ti shitur ndërsa promovojnë gjithashtu këngët e tyre. Dyqani “Chromatica” i Lady Gaga-s po shet një maskë rozë “Sour Candy” me dhëmbë mbi të. Katy Perry po shet një maskë me mbishkrimin “Smile” që është titulli i albumit të saj të ardhshëm. Nicki Minaj, Bad Bunny dhe BTS janë gjithashtu pjese e trendit.

Disa artistë, ndryshe nga pjesa tjetër, po i  përdorin shitjet e maskave të tyre për bamirësi. Ariana Grande dhe Justin Bieber kanë krijuar një maskë të frymëzuar nga kënga e tyre “Stuck With U” që doli gjatë izolimit dhe të gjitha të ardhurat nga ajo po i dhurohen Fondacionit të Fëmijëve. The Weeknd gjithashtu ka nxjerrë një maskë “XO” që i dedikohet studios së tij muzikore dhe 100% e të ardhurave shkon për bamirësi. Nëse instinkti juaj i parë është të bërtisni “Kapitalizëm!” mendoni pse shitja e maskave është një veprim i zgjuar. Së pari, në këtë kohë asgjë nuk po blihet më shumë sesa një maskë dhe nëse e doni një artist, të blesh maskën e tij/saj tregon dashurinë dhe këta artistë e dinë që njerëzit do i blejnë keto maska pikërisht për këtë arsye dhe në fund të fundit, këto maska mund të mbahen si një kujtim i periudhës që të gjithë po kalojmë.

SI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0