Arsyet pse nuk duhet ta ndalosh planin tënd të marketingut?

Arsyet pse nuk duhet ta ndalosh planin tënd të marketingut?


Artikull nga Mirnela KONDA.

   1.Tregu po ndryshon vazhdimisht.

Familje të reja, prespektiva të reja dhe ndryshime të reja të stileve të tregut.

Nëse ndalon së bëri marketing, ti humbet mundësinë për t’u përfshirë dhe nuk je më pjesë e procesit-nuk je më as pjesë e lojës.

   2. Njerëzit harrojnë shpejt

Njerëzit bombardohen me shumë reklama dhe mesazhe marketingu. Në një studim të bërë, një reklamë specifike është transmetuar diku një herë në javë për 13 javë. Pas 13 javësh, 63% e njerëzve të marrë në sondazh e mbanin mend spotin.

Një muaj më vonë, 32% e kujtuan atë. Dy javë më pas, vetëm 21% arritën ta kujtojnë. Kjo do të thotë se 79% e harruan reklamën pas 6 javësh.

 3. Konkurrenca nuk do të përfundojë.

Njerëzit harxhojnë para për të bërë blerje. Nëse nuk i ndërgjegjëson njerëzit që po shet dicka, ata do t’i harxhojnë ato para diku tjetër.

 4. Marketingu forcon identitetin.

Nëse e ndalon programin tënd të marketingut, ti e ndryshon reputacionin, besueshmërinë dhe klientët do të humbasin besimin. Kur kushtet ekonomike bëhen të këqija, kompanitë e zgjuara vazhdojnë të jenë në treg. Kufiri i komunikimit me klientin është shumë i çmuar për t’u thyer për teka.

 5. Marketingu është thelbi i zhvillimit dhe mbijetesës.

Me shumë pak koncepte, njerëzit nuk do ta dinë se biznesi yt ekziston, nëse nuk fillon të flasësh për të. Dhe, kur heq dorë nga marketingu, je në rrugën e mosekzistencës. Ashtu sikurse nuk mund ta nisësh një biznes pa marketing, nuk mund ta mbash atë në jetë pa marketing.

 6. Marketingu të lejon t’i mbash klientët e tu.

Shumë sipërmarrje mbijetojnë në biznes të përsëritur dhe referencial. Klientët e besueshëm janë suksesi i të dyjave. Kur klientët e tu nuk dëgjojnë më rreth teje, ata kanë tendencë të të harrojnë.

 7. Marketingu mban gjallë moralin.

Morali yt përmirësohet kur sheh marketingun që vepron dhe moralin e punëmarrësve të tu që është i kënaqshëm.Gjithashtu, disa klientë të cilët ndjekin aktivisht reklamimin tënd mund ta shohin mungesën e marketingut si shenjë dështimi.

 8. Programi yt i marketingut të jep një avantazh në raport me konkurrentët e tut ë cilët heqin dorë nga tregu.

Një ekonomi e trazuar mund t’i ofrojë një avantazh të mahnitshëm një sipërmarrësi mesatar. Nëse konkurrentët e tu ndalojnë marketingun, mund t’ia kalosh atyre dhe të synosh disa nga klientët e tyre. Në situata ekonomike të rënduara, ka gjithmonë fitimtarë dhe humbës.

 9. Marketingu e lejon biznesin të zhvillohet.

Ende ke disa përgjegjësi mbi vete: faturat e telefonit, fletët e verdha, hyrje në internet, kostot e qerasë dhe listën e pagave. Marketingu krijon ajrin, që të lejon të marrësh frymë.

 10. Ti qëndron për të humbur para, kohë dhe mundimin ku ke investuar.

Nëse e ndalon marketingun tënd, i humbet të gjitha paratë që investove në reklama, kohën dhe hapësirën. Gjithashtu, humbet vetëdijen e konsumatorit. Sigurisht, mund ta blesh sërish, por duhet të nisësh sërish nga 0. Nuk është ide e mirë të heqësh dorë nga marketingu, mund ta bësh vetëm nëse po mendon të largohesh nga biznesi.

Mendo: Nëse nuk ndjek më një program marketingu, a do të arrish të kesh para në llogarinë bankare?

Do të fitosh në kohë? Mos luaj me veten tënde!

/LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0