Arrera Automobil, një brand automobili me inxhinier shqiptar - Business Magazine Albania

Arrera Automobil, një brand automobili me inxhinier shqiptar

sipermarres

Qendrim Thaqi, themeluesi i “Arrera Automobil” për Business Magazine Albania na konfirmon se me shasinë legjendare të Materazzi-it në thelbin e saj, të rafinuar nga pasardhësit e tij dhe të krijuar nga puna e shkëlqyer e Massiamiliano Silvestri, me dizajnin e jashtëm dhe të brendshëm vizionar të vet themeluesit z. Thaqi, modeli ARRERA TSX përfaqëson bashkimin harmonik të trashëgimisë dhe inovacionit. Praktikisht është një legjendë që sapo ka lindur.

Foto

 

Arrera Automobili njihet edhe si “The first Albanian Luxury Car” duke u krahasuar edhe me markat e njohura “Lamborghini” apo “Ferrari”, si ndiheni me këtë titull duke pasur parasysh se gjithmonë keni synuar ta promovoni makinën si produkt shqiptar?

Ështe një ndenjë e papërshkrueshme, ndonëse momentalisht është në makete, mirëpo është një lloj lindje, ri-lindje, manifestim i ëndrrës. Gjithmonë mundohem që projektet e mia t’i lidh me ndjenjën kombëtare, si nga promovimi i automobilit, emri dhe gjëra të tjera.

Ky artikull është publikuar në numrin 36 të revistës Businessmag

Abonohu për të lexuar artikullin!

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0