Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore - Business Magazine Albania

Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore


Sikur te mos mjaftonte mosha, gjinia apo gjendja civile per te na shnderruar ne objektiva te reklamave te perzgjedhura qe na serviren gjithmone e me shume ne internet e aplikacione te ndryshme, tashme “Apple” planifikon te shfrytezoje edhe gjendjen tone shpirterore si tregues per reklamat e saj.

Gjigantet e produkteve teknologjike kane regjistruar gjate muajit Janar nje patente, te nje aplikacioni i cili studion sjellje te ndryshme te perdoruesve te “smartphone”, per te kuptuar se si ata ndihen, duke ndihmuar edhe me shume ne klasifikimin e grupit te reklamave qe mund t’i interesojne perdoruesit.

Ky aplikacion bazohet ne studimin e aplikacioneve qe nje person po perdor, te faqeve te internetit qe ai po viziton, nese eshte ne qytetin e tij te banimit apo jashte tij, nese eshte me pushime dhe deri te sa rrahje ne minute po i regjistron zemra.

Qellimi i ketij aplikacioni eshte qe te ndihmoje “Apple” te shenjestroje me mire grupet e reklamave qe i shfaqen perdoruesve te produkteve te saj.

Menyra se si punon aplikacioni eshte nepermjet shkalleve, qe tregojne se çfare gjendje humori ka secili.

Pershembull, kur dikush do te jete me pushime, ka ditelindjen ose pas nje rritje ne detyre, shkalla e humorit do te rritet.

Ndersa pas nje ngjarje te keqe, nje funerali apo largimit nga puna, shkalla do te perkeqesohet, duke bere qe personit t’i shfaqen reklama me te pershtatshme per menyren se si ndihet ne ate moment.

 

Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0