Apple prezanton iMac-un e ri shumëngjyrësh më të hollë me procesorin M1 - Business Magazine Albania

Apple prezanton iMac-un e ri shumëngjyrësh më të hollë me procesorin M1

Kompania Apple ka lancuar kompjuterët e saj të ri iMac të cilët duket të jenë të mrekullueshëm për nga funksioni, por nga dizajni lënë për të dëshiruar.

Përsa i përket funksionit, cipi 8-bërthamor M1 do të jetë dy herë më i shpejtë se iMac i fundit. Kamera dhe mikrofoni do të jenë perfekte dhe tastiera po ashtu. Ekrani do të jetë super, por problemi është se ngjyrat janë të çuditshme. Ju mund të keni një kompjuter blu, jeshil, të verdhë, rozë, portokalli, vjollcë dhe (fatmirësisht) argjendi.

Por, edhe nëse zgjidhi ngjyrën pastel ose ngjyrën argjend, nuk do të shpëtoni nga pamja e çuditshme e iMac. Mbetësja e kompjuterit dhe korniza e bardhë e bëjnë akoma më të çuditshme ekranin tuaj. Korniza ishte vështirë e dukshme në iMac-et e kaluara, sepse ishte e zezë, por e bardha bën kontrast me ekranin dhe mbajtësen, duke i dhënë ekranit një pamje seriozisht të çuditshme.

iMac është i trashë 11.5 milimetra, që i bie sa gjysma e trashësisë së një iPhone 12, dhe peshon më pak se 5 kg. Çmimet për iMac fillojnë nga $1,299 për 8GB RAM dhe256 SSD, dhe disa nga ngjyrat e lartpërmendura janë të rezervuara për modelin më high-end që fillon nga $1,499, që përfshijnë 16GB RAM dhe deri në 2TB SSD.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0