Angazhimi, çelësi drejt Gjeneratës "Y"

Angazhimi, çelësi drejt Gjeneratës “Y”


Përtej pritshmërive për të marrë atë që kërkojnë nga mediat online, “milenialët” (brezi i të lindurve midis 1980 dhe mesit të viteve 2000, të njohur ndryshe edhe si Gjenerata “Y”)  dëshirojnë të kenë eksperienca të çastit dhe të evoluojnë në kohë reale.

Të mendosh se si duhet t’i balancosh të gjithë elementët bashkë, është e mjaftueshme për të të zënë dhimbja e kokës. Në esencë, janë gjashtë vlera themelore që ‘milenialët’ dëshirojnë të shikojnë te markat dhe gjashtë mënyra për të mbajtur të fokusuar në mënyrë dixhitale një audiencë të orientuar nga teknologjia e informacionit.

Shpejtësia e shërbimit– Markat duhet të sigurohen që po krijojnë një eksperiencë që milenialët mund ta kuptojnë. Duhet të identifikojnë dhe të rafinojnë çfarëdo lloj kufizimesh teknologjike që nuk arrin t’u përçojë një shërbim të vlefshëm. Të japësh informacione ‘smooth’ dhe ‘up-to-date’ është avantazhuese për t’i mbajtur pas vetes këta individë.

Koha e navigimit – Studimet tregojnë se milenialët argëtohen më tepër kur kërkojnë në internet rreth produkteve, sesa kur i blejnë ato. Pra, t’i bindësh për të kapërcyer nga faza e kërkimit drejt fazës së blerjes është kërkesë themelore për markat.

Të integrosh eksperiencat – Tre të katërtat e milenialëve  kërkojnë nga markat t’u dhurojnë më tepër eksperienca jetësore. Markave u kërkohet jo vetëm të jenë inovative për të kapur ‘milenialët’, por ta përdorin arsenalin e gjerë të mjeteve dixhitale për t’ua pasuruar jetën të rinjve.

Komunikimi online– Të lindurit e gjeneratës “Y” nuk kanë për ta vrarë shumë mendjen për një shërbim nëse nuk mund ta implementojnë te të gjitha pajisjet. Nga kërkimet u gjet se rreth 64 % e tyre kanë kërkesë të lartë për brande të cilat ofrojnë kanale të shumta komunikimi online.

Imazhe dhe video– Me katër të pestat e të intervistuarve të studimit që u përgjigjën se kanë postuar të paktën një herë në jetën e vet një foto online, nuk ka diskutim se sa më e larmishme të jetë përmbajtja multimediale, aq më besnikë do të jenë të rinjtë.

Integrimi në një proces kreativ – Studimet treguan se 40 % e milenialëve  duan të influencojnë një produkt marke, ndërsa një e pesta e tyre duan të bëhen pjesë e grupit të tyre të fansave. Ndaj të krijosh terrenin për t’i bërë këto ndërveprime të mundura duhet të shihet me prioritet nga kompanitë e markave. T’i integrosh milenialët në procesin e krijimit të markës duke bashkëpunuar me ta, ua bën eksperiencat e tyre jetësore më të mira dhe u jep brandeve idenë se cilat gjëra vlejnë më tepër për brezin e “dixhitalistëve”.

Të gjithë e dimë se milenialët zotërojnë një pjesë të madhe të ‘tortës’ së tregut në ditët e sotme. Të vlefshme dhe të suksesshme janë ato kompani të cilat kapin imagjiantën e këtij komuniteti, duke i bërë ata të kthehen sërish te e njëjta markë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0