Amazon prezanton robotin që “ndien”, një hap gjigant drejt autom... - Business Magazine Albania

Amazon prezanton robotin që “ndien”, një hap gjigant drejt automatizimit

~3 minuta lexim

Amazon ka bërë një hap të rëndësishëm drejt së ardhmes së logjistikës, ka krijuar një robot magazinimi që nuk vetëm sheh dhe lëviz, por edhe ndien. I quajtur Vulcan, ky robot inovativ është projektuar për të përmirësuar ndjeshmërinë taktike, duke e afruar gjithnjë e më shumë automatizimin me aftësitë e punëtorëve njerëzorë në qendrat e shpërndarjes së Amazon.

Lexo gjithashtu: Rregullorja për sigurinë kibernetike, operatorët e energjisë duhet të certifikohen

Vulcan përdor ndjesinë e prekjes për të lëvizur mes rafteve dhe për të identifikuar produktet që duhet të paketohen. Aaron Parness, drejtori i robotikës AI në Amazon, shpjegon: “Kur përpiqesh të marrësh ose të vendosësh artikuj në një nga këto module, është e pamundur ta bësh këtë pa kontaktuar edhe me artikujt e tjerë. Ndjesia e prekjes është thelbësore.”

Sistemi Vulcan përbëhet nga një krah robotik klasik, por me një shtesë të veçantë në formë spatule që shërben për të lëvizur produktet dhe një thithëse që kap sendet për t’i nxjerrë nga raftet. Sensoret e integruar në kyçet e robotit lejojnë identifikimin e kontureve dhe skajeve të artikujve, ndërsa një algoritëm i avancuar AI interpreton të dhënat dhe udhëheq lëvizjet e tij.

Ky zhvillim i ri është zbuluar në një qendër shpërndarjeje në Hamburg, Gjermani, dhe Vulcan tashmë është duke punuar edhe në një qendër tjetër në Spokane, SHBA. Robotët punojnë krah për krah me njerëzit, duke marrë përsipër detyra të lodhshme ose që kërkojnë shtrirje në lartësi apo thellësi të mëdha. Nëse Vulcan nuk mund të gjejë një artikull, detyra kalon menjëherë tek operatorët njerëzorë.

Lexo gjithashtu: Trump për Tiktok: “Kam një dobësi për këtë app, do e shtyja afatin sërish!”

Ekspertët janë të impresionuar, por edhe realistë mbi sfidat. Ken Goldberg, profesor robotike në Universitetin e Kalifornisë, Berkeley, thekson: “Ndjesia e prekjes njerëzore është jashtëzakonisht e ndërlikuar dhe e sofistikuar. Robotët po përparojnë shpejt, por nuk pres që sensorë me ndjeshmëri të barabartë me lëkurën njerëzore të jenë realitet në 5-10 vitet e ardhshme.”

Megjithatë, ky është një hap vendimtar drejt automatizimit të zgjuar. Amazon ka shtuar ndjeshëm përdorimin e robotëve vitet e fundit, duke e bërë gjithnjë e më të zakonshme pamjen e robotëve që transportojnë dhe paketojnë produkte. Tani, falë Vulcan-it, edhe detyrat më të ndërlikuara të manipulimit dhe kapjes së artikujve – që deri më tani vareshin kryesisht nga puna e njeriut, po bëhen gjithnjë e më të arritshme për automatizim.

Parness është i qartë: “Ne nuk besojmë tek një automatizim 100%, ajo që synojmë është një bashkëpunim inteligjent mes robotëve dhe punëtorëve tanë. Kur punojnë së bashku, arrijmë më shumë.”

Dhe ndërsa teknologjia evoluon, Amazon synon t’u japë robotëve të tjerë të saj të njëjtat aftësi të ndjeshme, duke avancuar vazhdimisht drejt një të ardhmeje ku makineritë nuk janë vetëm të fuqishme, por edhe… të ndjeshme.

WIRED

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0