Amazon po hap një dyqan fizik veshjesh me teknologji të lartë. Dyqani i parë Amazon Style, i vendosur në periferi të Los Anxhelosit në Glendale, Kaliforni, do të hapë dyert e tij brenda këtij viti.
Dyqani do të shfaqë veshje për femra dhe meshkuj, këpucë dhe aksesorë nga një përzierje e markave të njohura dhe atyre në zhvillim, me çmime për një gamë të gjerë blerësish.
“Do të gjeni gjithçka, nga xhinset bazë prej 10 dollarësh deri te xhinset e stilistëve e deri tek markat e njohura me xhinse prej 400 dollarësh”, tha për CNBC Simoina Vasen, drejtoreshë menaxhuese e Amazon Style. “Ne duam të përmbushim çdo buxhet dhe çdo lloj çmimi”.
Ky koncepti i ri i dyqanit shënon eksperimentin më të fundit të Amazon. Kompania filloi të angazhohej në shitjet me pakicë në dyqane fizike kur hapi një librari në vitin 2015, më pas duke blerë Whole Foods për 13.7 miliardë dollarë në vitin 2017. Që atëherë, ajo ka lançuar një sërë formatesh të tjera, duke përfshirë grab-and-go, dyqane që shfaqin artikujt më të shitur në internet, madje edhe zinxhirin e vetë të supermarketeve.
Marsin e kaluar, Wells Fargo tha se Amazon ia kaloi Walmart-it si shitësi numër 1 i veshjeve në SHBA dhe vlerësoi se shitjet e veshjeve dhe këpucëve të Amazon në SHBA u rritën me afërsisht 15% në vitin 2020 në më shumë se 41 miliardë dollarë.
Amazon thotë se shpreson të rregullojë disa nga pikat problematike të dyqaneve tradicionale të shitjes me pakicë, të tilla si dhoma e provës, duke shmangur rrëmujën që mund t’i bëjë dyshemetë e dyqaneve të duken të frikshme dhe të çorganizuara.
Blerësit do të mbështeten shumë në smartfonin e tyre për të shfletuar dyqanin.
Lexoni edhe: Amazon përballet me një presion të ri mbi mbrojtjen nga COVID-19 në magazinat e saj
Kur blerësit hyjnë në dyqan, ata do të shohin “artikuj të shfaqur”, që paraqesin vetëm një madhësi dhe ngjyrë të një produkti të caktuar; inventari i mbetur për çdo produkt do të mbahet në pjesën e pasme të dyqanit. Pas hyrjes në aplikacionin Amazon në një smartphone, ata do të skanojnë një kod QR në artikullin e zgjedhur për të parë madhësitë, ngjyrat, vlerësimet për produktet dhe informacione të tjera, të tilla si rekomandime të personalizuara për artikuj të ngjashëm.
“Kjo na lejon të ofrojmë më shumë përzgjedhje pa kërkuar që klientët të kalojnë nëpër rafte për të gjetur ngjyrën, madhësinë dhe kombinimin e duhur,” tha Vasen.
Pas skanimit të kodit QR në një artikull, blerësit mund të klikojnë një buton në aplikacionin Amazon për ta shtuar artikullin në një dhomë prove ose për ta dërguar në kasë.
Në dhomat e provës, Amazon ka shtuar ekrane me prekje, të cilat blerësit mund t’i përdorin për të vlerësuar artikujt ose për të kërkuar stile ose madhësi të ndryshme për t’i marrë në dhomën e tyre të provës.
Çdo artikull më pas hidhet në një “dollap”, i cili hapet pasi një bashkëpunëtor i dyqanit dorëzon veshjet. Kjo i lejon klientët të vazhdojnë blerjet pa pasur nevojë të largohen nga dhoma e provës dhe të gjejnë një punonjës, tha Amazon.
Blerësit do të jenë në gjendje të përdorin sistemin e skanimit të Amazon, Amazon One, për të paguar gjatë blerjes.
Ashtu si konceptet e tjera të shitjes me pakicë të Amazon, dyqanet Amazon Style përpiqen të ndërthurin përvojën e blerjeve online dhe offline të kompanisë. Vasen tha se blerësit do të jenë në gjendje të hyjnë në historinë e tyre të blerjeve në aplikacionin Amazon.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.