Amazon do të fillojë të shesë karrocat e saj të zgjuara të ushqimeve shitësve të tjerë, duke shënuar ofertën e saj më të fundit për ta kthyer teknologjinë e saj Dash Cart në një shërbim.
Amazon ka pohuar se një pjesë e vogël e dyqaneve Price Chopper dhe McKeever’s Market të vendosura në Kansas dhe Misuri po testojnë karrocat e zgjuara të ushqimeve, të cilat gjurmojnë dhe numërojnë artikujt ndërsa klientët blejnë. Amazon lançoi Dash Cart në vitin 2020 në rrjetin e saj të supermarketeve Fresh përpara se ta shtonte atë në dyqanet e përzgjedhura të Whole Foods. Ato përdorin një kombinim të vizionit kompjuterik dhe sensorëve për të identifikuar artikujt ndërsa vendosen në çanta brenda karrocës. Ndërsa blerësit shtojnë dhe heqin artikujt, një ekran në karrocë rregullon çmimin total në kohë reale.
Amazon po ndjek një libër të ngjashëm lojërash të vendosur më parë për teknologjinë e tij pa arkë “Just Walk Out”. Just Walk Out u konceptua fillimisht për t’u përdorur në dyqanet e komoditetit të Amazon Go, derisa Amazon filloi t’ua shesë sistemin shitësve me pakicë të palëve të treta në aeroporte, stadiume, spitale dhe vende të tjera.
Ndërsa është regjistruar në shumë përdorues të palëve të treta Just Walk Out, Amazon e ka tërhequr teknologjinë nga shumë prej dyqaneve të saj ushqimore. Në fillim të këtij muaji, Amazon tha se do të heqë dorë nga Just Walk Out në disa dyqane Fresh dhe dy vendndodhjet e Whole Foods ku ishte instaluar. Dyqanet e komoditetit Go të kompanisë dhe dyqanet më të vogla Fresh në Mbretërinë e Bashkuar do të vazhdojnë të përdorin teknologjinë, ndërsa do të zgjerojnë Dash Carts në dyqanet e saj Fresh në SHBA.
Ekipet e Amazon që punojnë në Just Walk Out, Dash Carts dhe teknologji të tjera të dyqaneve fizike ishin ndër ato që u goditën nga pushimet nga puna në fillim të këtij muaji. Të mërkurën, Amazon ka deklaruar se ka “bindje të fortë se teknologjia Just Walk Out do të jetë e ardhmja në dyqanet që kanë një përzgjedhje të kuruar ku klientët mund të shfaqen, të kapin numrin e vogël të artikujve që u nevojiten dhe thjesht të dalin jashtë”.
Këto sisteme u vunë nën vëzhgim në fillim të këtij muaji pasi raportet nga Gizmodo dhe të tjerë pretenduan se teknologjia Just Walk Out e Amazon mbështetej në moderatorë njerëzorë të cilët “shikonin ndërsa bëheshin blerjet”. Shumë nga raportet cituan një histori të majit 2023 nga The Information, e cila thoshte se Amazon përdor afërsisht 1000 punonjës në Indi për të rishikuar transaksionet e JWO dhe për të etiketuar pamjet për të ndihmuar në trajnimin e modeleve të AI që e bëjnë atë të funksionojë.
Amazon tha se raportet se punëtorët shikonin klientët nga larg janë të pavërteta, megjithëse pranoi se punonjësit njerëzorë janë përgjegjës për etiketimin dhe shënimin e të dhënave të blerjeve.
“Bashkëpunëtorët nuk shikojnë video të drejtpërdrejta të blerësve për të gjeneruar fatura, kjo kujdeset automatikisht nga algoritmet e vizionit kompjuterik. Ky nuk është i ndryshëm nga çdo sistem tjetër i AI që i kushton një vlerë të lartë saktësisë, ku rishikuesit njerëzorë janë të zakonshëm”, tha kompania.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.