Amazon gjeneron shumë mbeturina, saqë është kthyer në një çështje debati. Në vitin 2021, kompania thotë se ka përdorur rreth 214 milionë paund plastikë njëpërdorimëshe në paketimin e saj. Firma jofitimprurëse e ruajtjes së oqeanit Oceana, nga ana tjetër, e vendos këtë shifër në rreth 700 milionë paund.
Ky është një hendek i madh, por në të dyja rastet,flitet për një numër të konsiderueshëm mbeturinash. Kompania ka bërë hapa përpara në këtë front, teksa vështron një objektiv ambicioz për emetimin e karbonit neto zero për vitin 2040. Merrni shembullin e, përpjekjeve të saj të vazhdueshme për të reduktuar peshën e paketimit dhe zëvendësimin e plastikës me produkte letre. Ose, së fundmi, një marrëveshje e re me Glacier.
Këtë javë, Amazon po njofton një investim përmes Fondit “Climate Pledge” dhe planifikon të zbatojë teknologjinë e startup-it të riciklimit të robotikës në Zonën e Gjirit për të zbuluar se çfarë ndodh me paketimin e tij pasi të largohet nga duart e konsumatorëve.
“Investimi ynë në Glacier ka të bëjë me krijimin e një zinxhiri furnizimi me ekonomi rrethore. Ne duam ta bëjmë këtë në mënyrë të qëndrueshme dhe ajo pjesë ka qenë gjithmonë paksa një kuti e zezë. Pasi ajo paketë përfundon në pragun e klientit tonë, çfarë ndodh me të? Glacier më në fund na lejon të shohim atë pjesë të fundit të enigmës dhe të kuptojmë se paketimi përfundon në një rrymë riciklimi ose në një rrymë mbeturinash”, thotë Nick Ellis, drejtor në Fondin “Climate Pledge” të Amazon.
Oferta e Glacier sillet rreth dy produkteve kryesore. I pari është një robot që vendoset kryesisht në objektet e riciklimit për të klasifikuar materiale të ndryshme. Në një nivel shumë të lartë, është i ngjashëm me ofertën e AMP Robotics. E dyta është një skaner AI. E dyta është ajo që Amazon po piloton.
“Ajo që i lejon të dy objekteve dhe markave si Amazon të bëjnë është të kuptojnë se çfarë po ndodh brenda objektit të tyre, ose me produktet e tyre, apo përgjithësisht në ekosistemin me plastikë në përgjithësi. Ne mund t’i instalojmë këto kamera shumë lehtë dhe mjaft gjerësisht për të krijuar një pamje të asaj që po ndodh prapa skenave në ekonominë tonë të mbetjeve”, thotë bashkëthemeluesi i Glacier, Areeb Malik.
Amazon është një bashkëudhëheqës i raundit të ri prej 7.7 milionë dollarësh, së bashku me New Enterprise Associates (NEA). Investitorë të tjerë përfshijnë AlleyCorp, Overture VC dhe VSC Ventures.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.