Alarmi i OBSH-së: Ja sa alkol konsumojnë evropianët - Business Magazine Albania

Alarmi i OBSH-së: Ja sa alkol konsumojnë evropianët

Evropianët mbeten konsumatorët më të shumtë të alkoolit në botë, sipas një njoftimi të degës evropiane të Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH). Me një konsum mesatar vjetor prej 9.2 litrash alkool për frymë, Evropa ruan vendin e parë në këtë renditje globale.

Në Evropë, një në dhjetë të rritur vuan nga një çrregullim i lidhur me alkoolin dhe pothuajse një në 20 është alkoolik. Këto statistika tregojnë një problem të thellë shëndetësor që prek një pjesë të konsiderueshme të popullsisë. Sipas OBSH-së, për më shumë se dhjetë vjet, nuk ka pasur ndryshime të rëndësishme në nivelet e konsumit të alkoolit në vendet e BE-së.

Në rajonin evropian, meshkujt pinë më shumë alkool se femrat, me një mesatare prej 14.9 litrash në vit, ose katër herë më shumë se gratë, të cilat konsumojnë mesatarisht katër litra në vit. Kjo diferencë gjinore nënvizon edhe më shumë kompleksitetin e çështjes së konsumit të alkoolit.

Në vendin e dytë për konsum të alkoolit vijnë banorët e kontinentit amerikan, me një mesatare prej 7.5 litrash në vit. Këto të dhëna tregojnë se edhe në kontinentin amerikan, alkooli përbën një sfidë të madhe shëndetësore.

Dr. Goden Galea, Zyrtar i OBSH-së për Evropën, deklaron se “Rajoni i Evropës vazhdon të mbajë rekordin e palakmueshëm për nivelet më të larta të konsumit të alkoolit dhe efektet e dëmshme të lidhura me të në nivel global.” Alkooli është shkaku kryesor i vdekjeve në Evropë, duke shkaktuar rreth 800,000 vdekje çdo vit. Ai është gjithashtu përgjegjës për një sërë sëmundjesh jo të transmetueshme, si sëmundjet kardiovaskulare, kancerin, diabetin dhe sëmundjet kronike të frymëmarrjes. Këto sëmundje janë përgjegjëse për 90% të të gjitha vdekjeve në rajon dhe 85% të viteve që këta pacientë jetojnë me aftësi të kufizuara, sipas OBSH-së.

OBSH u bën thirrje vendeve evropiane që të “rrisin taksat për pijet alkoolike, të zbatojnë kufizime globale në tregtinë e alkoolit dhe të zvogëlojnë disponueshmërinë e tij”. Drejtori i përgjithshëm i OBSH-së, Tedros Adhanom Ghebreyesus, e cilëson numrin e vdekjeve nga alkooli prej 2.6 milionë njerëz çdo vit në mbarë botën si “të papranueshëm”.

Këto të dhëna alarmante tregojnë për nevojën urgjente për ndërhyrje dhe politika efektive për të ulur konsumin e alkoolit dhe për të përmirësuar shëndetin publik në Evropë dhe më gjerë.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0