Airbus Beluga XL, avioni më i madh në qiell - Business Magazine Albania

Airbus Beluga XL, avioni më i madh në qiell


Aeroplani i shumëpritur Airbus Beluga XL, ka nisur më në fund fluturimet e rregullta. Ai realizoi fluturimin e tij të parë operacional më 9 Janar.

Ndërsa avionët e pasagjerëve jumbo si Airbus A380 dhe Boeing 747 janë drejt zhdukjes nga qarkullimi, Beluga XL, i pari mes gjashtë të tjerëve, do të jetë një nga llojet më të mëdha në qiell.

Ju nuk do të keni mundësi të udhëtoni në të, por Beluga do të luajë një rol thelbësor në ndërtimin e shumë aeroplanëve për pasagjerë e për tregti, në të cilët që do të fluturojmë të gjithë gjatë dekadave të ardhshme.

Avioni ‘super-transportues’ është projektuar nga Airbus për të transferuar përbërësit e avionëve të tij midis vendeve të prodhimit në Europë dhe linjave të tij të fundit të montimit në Tuluzë, Francë; Hamburg, Gjermani; dhe Tianjin, Kinë. Beluga XL është pasardhësi i Beluga, ose Airbus A300-600ST, i cili ka funksionuar që nga 1995.

Dizajni i tij ishte përshtatur nga një aeroplan A330, me inxhinierë të Airbus. Avioni ka krijuar një hapësirë më të madhe ngarkesash, falë përmasave dhe formës së saj të veçantë.

Ai është gjashtë metra më e gjatë dhe një metër më e gjerë se origjinali.

Falë formës karakteristike bulboze, ai ka fituar pseudonimin “balena fluturuese”. Kjo për shkak të ngjashmërisë së saj të fortë me gjitarët me ngjyrë të bardhë në Arktik.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0