Administrata e ushqimeve dhe barnave në SHBA lejon marketimin e produkteve IQOS

Administrata e ushqimeve dhe barnave në SHBA lejon marketimin e produkteve IQOS

IQOS

FDA – Food and Drug Administration (Administrata e Ushqimeve dhe Barnave) ka marrë një vendim historik. Për të parën herë, FDA ka lejuar marketimin e një alternative elektronike të cigareve, që përdor duhan të vërtetë. Bëhet fjalë për pajsjen elektronike IQOS që ngroh duhanin, produkt i Philip Morris International.

FDA përfundoi rishikimin e saj shkencor të paketës testuese të PMI-së dhe studimeve të pavarura – dhe vendosi që kalimi plotësisht nga cigare konvencionale në sistemin IQOS zvogëlon ndjeshëm ekspozimin e trupit ndaj kimikateve të dëmshme ose potencialisht të dëmshme, në përputhje me interpretimin e tyre nga ligji i SHBA.

Ky vendim konfirmon që IQOS është dukshëm i ndryshëm nga cigaret, sepse është demonstruar se zvogëlon ekspozimin ndaj kimikateve të dëmshme ose potencialisht të dëmshme dhe se ky informacion duhet t’u komunikohet konsumatorëve për të ndihmuar në udhëheqjen e zgjedhjeve të tyre.

Alternativat më të mira të argumentuara shkencërisht si IQOS paraqesin një mundësi pozitive për shëndetin publik.

Sipas përfaqësuesve të PMI, të cilët kanë shpjeguar vendimin gjatë një conference online, ky vendim konfirmon se IQOS ka ndryshime nga cigarja e zakonshme për sa i takon reduktimit të ekspozimit të trupit ndaj lëndëve të dëmshme kimike dhe se ky informacion duhet të shkojë tek konsumatorët, që më pas do të bëjnë zgjedhjet e tyre. Vendimi konfirmon se IQOS është i ndryshëm nga cigaret dhe thekson faktin se produketet me përmbajtje nikotine nuk janë të gjithë njësoj.

Sot pothuajse 40 milionë të rritur në SHBA pinë duhan. Heqja dorë është zgjedhja e tyre më e mirë, por shumica e duhanpirësve zgjedhin të vazhdojnë. Ky vendim u lejon atyre të marrin informacione rreth një produkti që është një zgjedhje më e mirë sesa të vazhdojnë të pinë cigare.

FDA arriti në përfundimin se produkti, siç përdoret në të vërtetë nga konsumatorët, është i përshtatshëm për të promovuar shëndetin publik dhe pritet të sjellë përfitime në shëndetin e popullatës në tërësi. Kjo është në përputhje me konkluzionet e mëparshme të organeve të tjera rregullatore dhe shkencore kryesore, përfshirë Mbretërinë e Bashkuar, Gjermaninë dhe Hollandën, të cilët kanë zbuluar se produkti lëshon nivele më të ulëta të lëndëve të dëmshme.

Parimi thelbësor i IQOS është ngrohja e duhanit ndryshe nga cigarja klasike, që bën djegien e tij. Ky proces i ngrohjes së duhanit redukton rrezikun dhe dëmin, që ai shkakton në organizëm.

Vendimi i marrë në kontekstin e Ligjit Amerikan: Në marrjen e vendimit, FDA duhej të merrte parasysh jo vetëm provat, por edhe ligjin amerikan.  Dispozitat e Ligjit të Kontrollit të Duhanit të vitit 2009 përcaktojnë një standard specifik për SHBA dhe FDA kërkohet të funksionojë brenda kornizës që përcakton ligji. “Ne do të vazhdojmë të informojmë duhanpirësit e rritur në të gjithë botën për gjetjet tona shkencore – në përputhje me ligjin vendor – në mënyrë që ata të mund të bëjnë një zgjedhje të informuar”.

Përfshirja, dialogu dhe vendimmarrja e bazuar në prova për të promovuar shëndetin publik: Procesi i rishikimit shkencor gjithëpërfshirës dhe transparent i FDA pohon se industria ka një rol të rëndësishëm, veçanërisht përmes zhvillimit dhe komercializimit të produkteve që zvogëlojnë ekspozimin ndaj kimikateve të dëmshme ose potencialisht të dëmshme krahasuar me pirjen e duhanit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0