Adidas me një trend të ri - Business Magazine Albania

Adidas me një trend të ri


Është pjesë e iniciativës së Adidas, për të pastruar oqeanin e ndotur. Për këtë projekt Adidas u bashkua ne bisedime pa qëllim fitimesh në pastriminn e oqeanit. Kompanitë kanë zgjedhur zonat e mbledhjes së mbeturinave në të gjithë botën.

Pjesa e sipërme e atletes është e ndërtuar nga plastikë e gjetur në fund të oqeanit. Pjesa anësore është një printim 3D me polyamide dhe përmbajtje rrjete.

Duke përdorur një teknikë të quajtur Tailored Fiber Placement, Adidas i lidh së bashku këto fibra.
Ata po punojnë që t’i largojnë këto mbëtje nga zonat bregdetare dhe ti bëjnë pjesë të ciklit prodhues. Por iniciativa nuk ndalon vetëm te këto këpucë.

Adidas është duke futur gradualisht plastikë në dyqanet e tij, dhe po heq mikrosferat (microbeads) nga produktet e tij.

Ata gjithashtu po punojnë që ta përdorin këtë teknikë edhe në veshje të tjera siç janë Jerseys (veshjet sportive).

Atletja do të jetë e gati për t’u shitur brenda vitit, por akoma nuk ka një datë apo çmim të caktuar.

Akoma dhe më shumë kompani po hedhin hapa drejt reduktimit të mbatjeve në të gjithë botën, që mesa duket do të bëhet një trend i së ardhmes.

/Ky artikull u publikua së pari nga Dezeen.com Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

https://www.youtube.com/watch?v=U7K8VIqmj-M

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0