Abraham Lincoln vërtetoi fuqinë e marketingut vizual - Business Magazine Albania

Abraham Lincoln vërtetoi fuqinë e marketingut vizual

marketingut vizual

“Bota nuk do ta vërë re dhe nuk do ta mbajë mend gjatë atë që ne themi këtu…”

Me këtë fjali Abraham Lincoln preferoi pamjet vizuale për gjuhën angleze.

Por së pari, le të hedhim një vështrim në themelet e komunikimit, tregimeve, fjalëve dhe pamjeve.

Komunikimi vizual

Mendja jonë mendon me imazhe. Edhe kur lexoni këto fjalë, po ndodhin disa përkthime që nuk ndodhin me një video. Me fjalë të tjera, truri ynë duhet t’i shndërrojë shkronjat në fjalë dhe fjalët në figura.

Elefant rozë (Pink elephant). Shkronjat P, I, N dhe K krijojnë në çast një fjalë, dhe ajo fjalë krijon ngjyrën aktuale në mendjen tuaj, ashtu si fjala “elefant”.

Ky përkthim midis simboleve, fjalëve dhe figurave duket se ndodh menjëherë. Megjithatë, ka milisekonda (ms) që ndodhin midis kohës kur reflektimi i fjalëve në ekranin tuaj përkthehet në atë imazh të lezetshëm rozë.

Vite më parë, ne ishim një specie më e duruar. Ne dërgonim letra, udhëtonim me makinë në të gjithë vendin për të parë njerëzit e dashur, gatuanim ushqimin tonë dhe ndanim darka familjare që mund të zgjasnin për orë të tëra. Sot, mesazhet e çastit, udhëtimet me avion dhe Uber Eats dominojnë stilin tonë të jetesës. Ne jo vetëm që po ecim më shpejt, por presim edhe më shpejt.

Komunikimi vizual në botën e sotme nuk është thjesht një ide e mirë. Është jetike.

Lexoni: Ja disa rregulla praktike për marketingun digjital

Shpejtësia ka rëndësi

Ajo shtypshkronjë e vjetër thjesht nuk mund të vazhdojë. Megjithatë, ne ende varemi nga fjala e shkruar dhe përkthimi që duhet të ndodhë në kokën tonë për të komunikuar me njëri-tjetrin. Nuk është aq e ngadaltë, sigurisht. Leximi dhe kuptimi i një fjalie prej 25 fjalësh kërkon vetëm disa sekonda. Nëse ajo fjali komunikohej vizualisht me një imazh, koha e përpunimit në mendjen tonë është shumë më e shpejtë.

Rasti i Abraham Lincoln

Në një rast të mirë-dokumentuar në 1861, Presidenti Abraham Lincoln u fiksua me një hartë. Kjo hartë ishte rreth tre metra e gjatë dhe ishte e gdhendur me hije gri. Gradientët pasqyronin numrin e skllevërve që jetonin në çdo qark.

Thuhej se Lincoln e studionte shpesh hartën. Madje është paraqitur në sfondin e një portreti të Linkolnit. Harta ishte e fuqishme, sepse i dha atij një përmbledhje të menjëhershme vizuale të një vendi të ndarë.

Video si një mjet vizual i fuqishëm, i shpjeguar

Është fakt që ne i kuptojmë pamjet më shpejt se tekstin. Si shembull, këtu është një proces me tetë hapa që eksploron se si mund ta përdorni videon në avantazhin tuaj:

  • Vlog. Krijo një blog video. Fotot janë të bukura, por një video është më e mirë. Në fakt, video e papërpunuar e marketerëve që thjesht bisedojnë shpesh tejkalon përmbajtjen e shkëlqyeshme të prodhuar me kosto të lartë.
  • Transkriptim. Shndërroni videon në tekst dhe publikoni transkriptimin në YouTube. Ju mund t’i vendosni transkriptet në seksionin e transkriptit dhe të shtoni shënime dhe disa nga kopjet në përshkrim.
  • Redaktim. Rishikoni transkriptimin tuaj në mënyrë që të lexohet mirë. Nëse nuk e redaktoni, nuk ka gjasa të lexohet mirë.
  • Shpërndarja. Ndani videon tuaj në platforma të shumta për arritje shtesë. Nëse doni të largoheni nga YouTube, ndajeni videon tuaj në Vimeo, Daily Motion dhe dhjetëra kanale të tjera për t’i dhënë vetes një nxitje shtesë.
  • Rip. Hiqni audion nga videoja juaj dhe postojeni në platforma si Spotify dhe iTunes. Të gjithë ofruesit e përmbajtjes duhet të përfshijnë audio me planin e tyre të përmbajtjes.
  • Thumbnail. Krijoni një pamje vizuale me ndikim të lartë për videon tuaj. YouTube zgjedh një imazh të palëvizshëm nga mesi i videos suaj, kështu që ju mund të përfundoni duke shfaqur ndoshta pamjen më të keqe nëse ia lini platformës.
  • Live. Transmetimi i drejtpërdrejtë i videos suaj ka një shtrirje më të fuqishme SEO. Në fillim, të shkosh “live” mund të duket paksa e frikshme. Nuk ka aftësi për të redaktuar, dhe shumica e njerëzve priren të përdorin drone. Mbajeni atë në pikën e duhur dhe do të shpërbleheni me fansa të zjarrtë dhe klientë të mundshëm.
  • Përmbajtje 360 ​​gradë. Realiteti virtual mund të mos jetë një trend. Sipas Kioskd, njësitë e reklamave celulare me panoramën 360 gradë janë 35 herë më efektive se homologët e tyre tradicionalë të ekranit.

Abrahami ishte i njohur për mençurinë e tij dhe shërimin e një kombi të thyer. Historia e tij e hartës ishte thjesht një thërrime buke në rrugën drejt një bote vizualisht komunikuese. Ndërsa fjalët dhe kopja juaj nuk janë të parëndësishme, sigurohuni që të shtoni pamje vizuale në përmbajtjen tuaj, librin dhe strategjitë e marketingut.

Keni vetëm disa milisekonda për të lënë përshtypjen e parë. Përdorini ato mirë.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0