1. Një listë me arsye ( kjo sepse njerëzit duan të shohin artikuj me një listë me disa pika të cilat mund t’i kalojnë shpejt)
2. Përdorimi i “Ju”ose “Unë” (është më e zakonshme të lexosh diçka nga një eksperiencë personale apo nëse ata të drejtohen ty personalisht)
3. Një kafshë (Kush nuk i pëlqen kafshët? )
4. Një temë interesante (nëse është diçka interesante atëherë njerëzit do ta lexojnë dhe do ta ndajnë me të tjerët)
5. Një koncept i panjohur ( do të tërhiqemi nga diçka e panjohur për ne, si natyrë kurioze që jemi)
6. Një element shokues ose ngacmimi (surprizat gjithmonë do të marrin vëmëndje )
7. Një referencë nga ushqimi (ashtu si dhe kafshët, njerëzve u pëlqen ushqimi dhe argëtimi. Tituj që u premtojnë njerëve ushqime dhe argëtim do u tërheqin vëmëndje dhe do klikojnë)
Burimi: Shkruar nga Sara McGuire dhe publikuar në lifehak.org
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.