A na bën nostalgjia të besojmë se muzika në kohën e rinisë ishte më e mirë? - Business Magazine Albania

A na bën nostalgjia të besojmë se muzika në kohën e rinisë ishte më e mirë?

muzika

Përballja me idenë se muzika e kaluar ishte më e mirë është një pyetje e përhershme. Për dikë që e do ende “Drop It Like It’s Hot” të Snoop Dogg, “Dance, Dance” të Fall Out Boy apo “Hollaback Girl” të Gwen Stefani-t, kjo lidhje e thellë muzikore sjell jo vetëm kujtime, por edhe ndjesi nostalgjie për vitet e adoleshencës.

Por, ndërsa koha kalon, brezat më të rinj gjejnë muzikën e tyre të preferuar. Për shembull, një koleg më i ri e kujton periudhën 2008-2016 si epokën e artë të muzikës, duke përmendur artistë si Meghan Trainor, One Direction dhe Kesha si kolonën zanore të viteve të tij të formimit. Nga një brez në tjetrin, ideja se muzika e rinisë është më e mirë përsëritet, duke ngritur pyetjen nëse kujtimet japin një perceptim të shtrembëruar mbi vlerën muzikore.

Ekspertët e muzikës dhe psikologjisë kanë analizuar ndikimin e muzikës në emocionet dhe kujtesën. Dr. Rita Aiello, një psikologe muzikore nga Universiteti i New York-ut, thekson se muzika nuk bëhet më e mirë me kalimin e viteve; ajo vetëm ngjall emocione të forta. Muzika, thotë ajo, është një sinjal i fuqishëm që na bën të kujtojmë të kaluarën.

Por, pse muzika ka një fuqi të tillë?

“Muzika është episodike,” tha Dr. Robert Cutietta, një profesor i muzikës në Universitetin e Kalifornisë Jugore.

“Nëse shikoni një vepër arti apo diçka tjetër, mund ta shikoni dhe të largoheni. Muzika qëndron aty. Ekziston një pjesë e trurit tonë që quhet memorie episodike, pikërisht aty shkon.”

Shkenca tregon se preferencat muzikore zakonisht arrijnë kulmin gjatë adoleshencës dhe rreth moshës 20 vjeç, është procesi i formimit të identitetit. Sipas Dr. Robert Cutietta këto vite janë kyçe, pasi muzika ndihmon në ndërtimin e vetëdijes dhe lidhjeve emocionale.

Ndërsa muzika ka fuqinë për të mbajtur të freskëta kujtimet dhe emocionet e së kaluarës, ajo gjithashtu ngjall një ndjenjë përjetimi të pasur. Këngët e viteve të rinisë kthehen si një lidhje e veçantë me veten e atëhershme, duke ofruar një moment katarsisi dhe një përzierje emocionale.

“Është pjesë e identitetit tuaj. Gjatë atyre viteve, ne po kuptojmë aq shumë se kush jemi dhe se sa jemi të lidhur me muzikën”, tha Cutietta.

Kjo lidhje me identitetin mund të jetë arsyeja pse ndihet më pak lidhja me muzikën bashkëkohore ndërsa ndodh rritja. Emocionet e lidhura me muzikën në mosha vendimtare ndihmojnë në formimin e një lidhjeje të përjetshme, me ndjenja të lumtura dhe të trishtuara që ndërthuren, madje edhe duke plotësuar njëra-tjetrën, kur dëgjohet një këngë.

Për shumë persona, këngët që dikur i kanë prekur më thellë mbeten të preferuarat, ndërsa këngët më pak të rëndësishme mbeten në harresë. Me kalimin e viteve edhe brezat e sotëm ndoshta do të mbajnë mend artistët e viteve 2020 me po aq dashuri, ndërsa artistët e së ardhmes do të duken të largët.

cnn.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0