A mundet I.A. të ndihmojë konsumatorët të blejnë verë më të mirë?

A mundet I.A. të ndihmojë konsumatorët të blejnë verë më të mirë?

Aplikacionet e rekomandimit të verës të fuqizuara nga I.A. si Sippd dhe FinpåVin po ndihmojnë gjithnjë e më shumë njerëz të zgjedhin verën e duhur. Sippd, i startuar në SHBA në vitin 2021, përdor teknologjinë e I.A., duke ofruar rekomandime të personalizuara të verës bazuar në preferencat e përdoruesit.

Përdoruesit plotësojnë një quiz në internet për të analizuar preferencat e tyre të verës, dhe I.A. i aplikacionit krijon përputhje shijesh dhe jep vlerësime për çdo shishe të skanuar përmes kameras së telefonit celular. Sippd vazhdon të mësojë nga reagimet e përdoruesve për të përmirësuar rekomandimet e saj. Në të njëjtën mënyrë, FinpåVin, i startuar në Norvegji në vitin 2020, përdor I.A. për të përmirësuar rekomandimet e saj të verës bazuar në preferencat e përdoruesit dhe po eksploron zgjerimin në vende të tjera.

Lexo:Multimiliarderi kinez i Alibaba, Jack Ma, viziton Tiranën

Megjithëse ekspertët e verës kanë mendime të ndryshme për këto aplikacione, ata e njohin potencialin e tyre në lidhje me konsumatorët e verës dhe ndihmën që u japin ata për të kuptuar më mirë verën. Disa kritikë argumentojnë se aplikacionet mund të vështirësojnë analizën e shumëllojshmërisë së gjerë të verave dhe sugjerojnë kërkimin e rekomandimeve nga dyqanet e pavarura të verës ose faqet e internetit.

Fundamentalisht, përdorimi i I.A. në aplikacionet e verës është një zgjedhje personale, dhe disa besojnë se zgjedhja e një shishe vere duhet të jetë një përvojë sensorike e lënë në dorën e individëve në vend të mbështetetjes në teknologji.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0