A mund t'ju bëjë aroma e duhur më produktivë? - Business Magazine Albania

A mund t’ju bëjë aroma e duhur më produktivë?

Yaniv Mama mban një tavëll me bishta cigaresh nën hundë. “Unë supozoj se nuk ju pëlqen aroma?” thotë ai duke më parë. Ai më pas tund një shkop të vogël të bardhë pranë fytyrës sime. “Tani, nuhatni përsëri tavllën, çfarë arome ndjeni?” Era e keqe e cigares është zhdukur, sado fort e sa afër tavllës së cigareve të nuhas.

Ky efekt varet nga teknologjia e zhvilluar nga firma izraelite “Moodify”. Teknika e tyre përfshin aktivizimin e receptorëve në llambën e nuhatjes, pjesë e trurit që përpunon erën.

“Rezulton se aroma ka spektrin e vet [si spektri i dritës së dukshme], dhe nëse përhapni molekulat e aromës në mënyrë të barabartë në të, ju merrni një efekt kontrolli të erës së keqe pa pasur një përzierje të pakëndshme të erës së keqe dhe parfumit të lirë”, thotë zoti Mama , themeluesi dhe shefi i teknologjisë së kompanisë.

Moodify shet një varëse që mund të varet pranë kutisë së mbeturinave të maceve për të eliminuar çdo erë të padëshiruar.

“Ne e kuptuam teknikën në Izrael se për shkak se apartamentet priren të jenë të vogla dhe të marra me qira, me më pak hapësirë jashtë, kështu që mbeturinat janë në dhomën e ndenjes, njerëzit ishin pothuajse të dëshpëruar për një zgjidhje,” thotë zoti Mama.

Meqë shumica prej nesh kalojnë më shumë kohë duke punuar nga shtëpia, nuk është për t’u habitur që njerëzit po i kushtojnë më shumë vëmendje erës së shtëpisë së tyre.

Në mbretërinë e bashkuar, “The White Company” ka parë një rritje të shitjeve të qirinjve aromatikë, të cilat sipas saj janë për shkak të më shumë pune në shtëpi.

Themeluesi i White Company, Chrissie Rucker thotë se një aromë mund të “ndryshojë ndjesinë e një dhome”

“Aroma është një gjë shumë personale sepse ne të gjithë kemi shije të ndryshme, por me të vërtetë ka fuqinë të ndryshojë ndjenjën e një dhome dhe për rrjedhojë mënyrën se si ndiheni kur hyni”, thotë Chrissie Rucker, themeluese e The White Company.

Lexo edhe: “Silicon Valley i Aromave”, Inteligjenca Artficiale do të përcaktojë se çfarë arome mbajmë

Përveçse e bën ambientin më të këndshëm, ka disa prova që aroma e duhur mund të nxisë trurin tuaj.

Mark Moss është kreu i departamentit të psikologjisë në universitetin Northumbria. Ai ka studiuar efektin e vajrave esenciale në performancë. Një nga gjetjet e tij kryesore është se aroma e rozmarinës mund të përmirësojë kujtesën.

“Kam bërë edhe disa punë që tregojnë efekte për krahasim, livanda priret të dëmtojë kujtesën dhe të ngadalësojë kohën e reagimit. [por] hulumtimet nga të tjerët kanë treguar se ajo është e dobishme në reduktimin e ankthit para trajtimit në situata dentare dhe mjekësore,” thotë ai.

Dr.Moss thekson rëndësinë e receptorëve të aromës në tru

Receptorët e nuhatjes kanë shumë më tepër projeksione në strukturat e trurit sesa shikimi ose dëgjimi. Kjo tregon se sa e rëndësishme ka qenë në evolucionin tonë.

Pjesa më e madhe e ndikimit të aromave në sjellje është e pavetëdijshme. Ne nuk e përpunojmë në mënyrë aktive informacionin që nuhat, veçanërisht për aromat e nivelit të ulët. Ne përpunojmë me vetëdije vetëm aromat që janë mjaft të forta”, thotë ai.

Ka disa prova që disa aroma mund të ndihmojnë aftësinë e memories

Bazuar në më shumë se një dekadë kërkimesh në institutin e shkencave Weizmann në Izrael, Moodify po zhvillon aroma që u mundësojnë njerëzve të përmirësojnë performancën e tyre, të rrisin mirëqenien e tyre dhe të rrisin sigurinë e tyre.

Instituti Weizmann zbuloi se parashutistët lëshonin një erë frike përpara se të hidheshin. Shkencëtarët po riprodhojnë atë aromë, duke thënë se mund t’i ndihmojë njerëzit të bëhen më vigjilentë.

Ndërsa nuk ka erë të dallueshme frike, receptorët e nuhatjes mund të zbulojnë molekula të paqëndrueshme në djersë të shoqëruara me situata stresuese.

Janë ato molekula mbi të cilat po punojnë shkencëtarët. “Potencialisht, kjo do t’ju japë performancë më të mirë njohëse dhe psikologjike,” thotë zoti Mama.

Dr. Moss thotë se ka më shumë për të mësuar se si erërat ndikojnë tek ne.

“Nuhatja është konsideruar deri diku një mbetje e së kaluarës sonë evolucionare dhe jo diçka që ka ende një vlerë të konsiderueshme. Është e rëndësishme vetëm kur humbet. Është gjithashtu shumë kompleks për sa i përket ndërveprimit me trurin.”/ BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0