A mund të zgjidhë industria e alkoolit problemin e "Heavy Buyers"? - Business Magazine Albania

A mund të zgjidhë industria e alkoolit problemin e “Heavy Buyers”?

Industria e alkoolit përballet me një sfidë të madhe për shkak të varësisë nga blerësit e 'rëndë' (heaby buyers), të cilët përbëjnë shumicën e shitjeve, ndërsa rritja e ndërgjegjësimit për shëndetin po shtyn konsumatorët drejt opsioneve me pak ose pa alkool. Artikulli eksploron strategjitë e markave për diversifikimin e produkteve, rreziqet e varësisë nga konsumatorët e mëdhenj dhe tendencat globale si premiumizimi dhe inovacioni në pije me përmbajtje të ulët alkooli. Lexoni më poshtë për strategjitë e zhvillimit dhe sfidat e industrisë së alkoolit në tregjet e SHBA, Mbretërisë së Bashkuar dhe më gjerë. Një pakicë e konsumatorëve përbën një përqindje të konsiderueshme të shitjeve të alkoolit – nga një këndvështrim strategjik, kjo do të thotë se markat e alkoolit varen nga blerësit e rëndë, duke ushtruar presion për të diversifikuar ofertën e tyre.

Industria e alkoolit përballet me një sfidë të madhe për shkak të varësisë nga blerësit e ‘rëndë’ (heaby buyers), të cilët përbëjnë shumicën e shitjeve, ndërsa rritja e ndërgjegjësimit për shëndetin po shtyn konsumatorët drejt opsioneve me pak ose pa alkool. Artikulli eksploron strategjitë e markave për diversifikimin e produkteve, rreziqet e varësisë nga konsumatorët e mëdhenj dhe tendencat globale si premiumizimi dhe inovacioni në pije me përmbajtje të ulët alkooli. Lexoni më poshtë për strategjitë e zhvillimit dhe sfidat e industrisë së alkoolit në tregjet e SHBA, Mbretërisë së Bashkuar dhe më gjerë.

Një pakicë e konsumatorëve përbën një përqindje të konsiderueshme të shitjeve të alkoolit – nga një këndvështrim strategjik, kjo do të thotë se markat e alkoolit varen nga blerësit e rëndë, duke ushtruar presion për të diversifikuar ofertën e tyre.

Pse janë të rëndësishëm blerësit e rëndë apo ata që blejnë shumë shpesh?

Blerësit e shpeshtë të alkoolit janë konsumatorë të rregullt dhe ndonëse ky grup ka tendencë të shpenzojë vazhdimisht, rritja e ndërgjegjësimit dhe shqetësimit për rreziqet shëndetësore po zvogëlon blerësit më të lehtë, të cilët janë kritikë për rritjen e këtyre markave që tregtojnë pije alkoolike.

Pjesërisht, markat kanë aplikuar strategji premiumizimi, ku klientët blejnë më pak, por produkte më të mira dhe me një marzh më të lartë fitimi. Nga ana tjetër, inovacioni, sidomos në kategorinë e birrës, po merr hov me opsionet më të lehta dhe me përmbajtje të ulët alkooli, ku IWSR parashikon një rritje vjetore mesatare prej 6% në periudhën 2023-2027.

Për më shumë informacion mbi ecurinë globale të industrisë së alkoolit, mund të konsultoni raportin e industrisë për pijet alkoolike.

Situata aktuale

Një studim në SHBA nga Bernstein, i raportuar nga Wall Street Journal, tregon se 90% e shitjeve të alkoolit realizohen nga vetëm një e pesta e të rriturve amerikanë.

Ndërsa në Mbretërinë e Bashkuar, sipas një studimi të NIH nga viti 2018, 4% e konsumatorëve më të mëdhenj përbëjnë 30% të konsumit të përgjithshëm dhe 23% të të ardhurave të industrisë.

Megjithatë, në mbarë botën, edhe pse trendet janë shqetësuese, nevoja për tu larguar disi nga rutina dhe ndëverprimi social mbetet i fortë.

Rreziku për biznesin

Varësia nga konsumatorët e mëdhenj të alkoolit po bëhet një rrezik në rritje për markat e alkoolit. Qeveria amerikane po shqyrton vendosjen e paralajmërimeve për rrezikun e kancerit në paketimet e pijeve alkoolike dhe reduktimin e kufijve të rekomanduar të konsumit të sigurt.

Konsumatorët janë gjithashtu të shqetësuar dhe po i drejtohen gjithnjë e më shumë opsioneve pa ose me pak alkool; për ata që marrin ilaçe për humbje peshe si GLP-1, ka disa prova që tregojnë se ato mund të zvogëlojnë konsumin e alkoolit. Në SHBA, një faktor tjetër është legalizimi i marihuanës në gjithnjë e më shumë shtete.

Ndërkohë, në segmentin e luksit, dërgesat e shampanjës kanë rënë me 9.2% në vitin 2024.

Çfarë duhet bërë?

Si duke ndryshuar përzierjen e produkteve apo duke ofruar më shumë produkte premium, detyra kryesore për shumicën e markave është të komunikojnë vlerën dhe cilësinë për të zgjeruar audiencën, duke kuptuar se mundësia qëndron te ata që konsumojnë me moderim (ose aspak), në vend që të shtrydhin më shumë shitje nga një pakicë e konsumatorëve të shpeshtë.

Burimi: WARC, WSJ, IWSR, NIH, The Lancet

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0